نه CSK MS Dhoni. راوی شاستری این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی IPL 2023 انتخاب می کند

راجستان رویالز در بازی بعدی خود در IPL 2023 روز جمعه در استادیوم ساوای منسینگ میزبان گجرات تایتانز خواهد بود. هر دو تیم که در بازی های قبلی خود متحمل شکست شده اند، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی هستند. فینالیست های IPL 2022 فرم خود را در این فصل نشان داده اند و به نظر می رسد که تیم امسال نیز شکست بخورد. RR – به رهبری سانجو سامسون – و GT هاردیک پاندیا در مسابقه پلی آف مورد علاقه به نظر می رسند. این آخرین بازی قبل از اینکه IPL 2023 شاهد یک هفته رقابت باشد، خواهد بود.

راوی شاستری، بازیکن سابق کریکت هندی، از گجرات تایتانز به عنوان برگزیده عنوان قهرمانی IPL 2023 حمایت کرده است، زیرا این تیم تعادل دارد و نحوه کار آن با یکدیگر به عنوان یک واحد است.

راوی شاستری در گفتگو با استار اسپورت کریکت لایو گفت: “با نگاهی به فرم و موقعیت فعلی تیم، معتقدم گجرات جام را خواهد برد. ثبات و انعطاف در این تیم وجود دارد و هفت یا هشت بازیکن هستند که عملکرد ثابتی دارند. بازیکنان این تیم گجرات مکمل یکدیگر هستند.

شاستری – سرمربی سابق هند – همچنین نحوه هدایت سانجو سامسون در RR را ستایش کرد و به نظر می رسد از نحوه مدیریت ضربه زن دروازه بان سه نفره اش از R Ashwin، Yuzvendra Chahal و Adam Zampa در IPL 2023 بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

راوی شاستری که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “سانجو سامسون کاپیتان شده است. او به خوبی از اسپینرهای خود استفاده می کند. فقط یک کاپیتان خوب می تواند با سه اسپینر بازی کند و از آنها عاقلانه استفاده کند.’

اوایل روز پنجشنبه، کلکته نایت رایدرز در یکی دیگر از تریلرهای هیجان انگیز IPL، Sunrisers Hyderabad را شکست داد.

با 9 ران مورد نیاز برای تکمیل فینال، خفاش‌های دسته پایین‌تر Sunrisers Hyderabad به دلیل بولینگ هیجان‌انگیز وارون چاکرابورتی نتوانست آن را برگرداند. اسپینر اسرارآمیز تنها 3 ران پس از پایان فینال را واگذار کرد زیرا KKR با 5 ران برنده شد تا انتقام شکست خود را از SRH در خانه بگیرد.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند، چاکرابورتی را به خاطر حفظ آرامش در لحظات سخت و پایبندی به برنامه بازی خود تحسین کرد.

هاربهاجان سینگ که در Cricket Star Sports Live صحبت می کرد، گفت: “وارون چاکرابورتی در طول اورهای مرگ در برابر SRH خطوط محکمی را انجام داد. او زاویه را تغییر داد و در فینال برای دفاع از 8 ران اعتماد به نفس نشان داد. کاپیتانی خوب نیتیش رعنا بود، چقدر خوب توپ را به وارون داد.”

رینکو سینگ که بهترین گلزن KKR در فصل جاری IPL 2023 شده است، یک بار دیگر ضربه مهمی را برای تیمش انجام داد. این شکست صبورانه رینکو با 46 کاهش از 35 تحویل بود که KKR را به یک مجموع قابل احترام رساند زیرا بالاترین سفارش نتوانست انتظارات را برآورده کند. بازیکن کریکت UP از سوی یکی دیگر از بازیکنان سرسخت کریکت UP، محمد کایف، تشویق شد.

محمد کایف که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “رینکو سینگ در اجراهای خود بلوغ زیادی نشان داده است. حرکات پاهای او بسیار خوب است، هر بار که در وسط راه می رود با اعتماد به نفس به نظر می رسد. او می داند چگونه فرم خود را به شوت های خوب تبدیل کند. همچنین می‌داند چه زمانی باید دنده‌ها را عوض کند. او به چرخش ضربه‌های زودهنگام ادامه می‌دهد و سپس شوت‌های خود را بازی می‌کند. رینکو همچنین توانایی زدن ضربات بزرگ را دارد و این کیفیت او را به بازیکنی خاص تبدیل می‌کند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله