مربی آلمانی لئو به انتقادات پاسخ می دهد ، هنوز هم از راه راضی است – فوتبال

مربی یوآخیم لو گفت ، علی رغم شکست 6-0 مقابل اسپانیا در ماه گذشته ، آلمان “در مسیر درست” قرار گرفته و به فرم خود برگشته است.

لو تصمیم به بررسی شرایط دشوار این تیم پس از رقابتهای دست نیافتنی لیگ ملتها داد که پس از شکست اتریش با نتیجه 6 بر صفر در یک بازی دوستانه 1931 در سنگین ترین شکست آلمان به پایان رسید.

لئو درباره شکست در سویا گفت: “همه ما از این بازی ناامید و عصبانی بودیم.” “عصبانیت هنوز شخصاً در من جوش می زند زیرا ما می دانستیم که راهی سریع برای رفع نتیجه نداریم.” بازی بعدی آلمان تا وقفه بعدی بین المللی در مارس 2021 برگزار می شود.

لئو گفت که او و کادر مربیگری او قبلاً باخت به اسپانیا را آنالیز کرده و از آن درس گرفته اند ، در حالی که این موضوع با فدراسیون فوتبال آلمان نیز مورد بحث قرار گرفته است.

“ما همیشه در مورد خودمان درونی می پرسیم. ما بسیار بسیار انتقاد از خود داریم. “

لئو ، که پس از جام جهانی 2006 حکمرانی کرد ، گفت که او سالها شکست خورده بود و انتظار داشت که وقتی تیم شروع جدید را در سال 2019 پس از دفاع ناامید کننده آن در جام جهانی یک سال قبل اعلام کرد ، شکست خورده است. لئو آلمان را به جام جهانی 2014 رساند.

لئو گفت: “اگر به بازی” اسپانیا “بیشتر نگاه کنید ، این تیم جوان در مسیر درستی قرار دارد. “ما از طرح خود پیروی می کنیم و اطمینان داریم که تحولات مثبتی وجود داشته و داشته و خواهد داشت. من از این اطمینان دارم. “او در مورد خشم خود از اینکه جزئیات دیدار وی با نمایندگان فدراسیون در روز دوشنبه گذشته علنی شده صحبت کرد و گفت که او باعث تحریک شده است.

لو گفت: “وظیفه ما این است که در بهترین تورنمنت خود بازی کنیم.” “من به چند تورنمنت رفته ام و می دانم چه اتفاقی می افتد.” لئو هدایت 189 بازی را بر عهده داشت و تا جام جهانی 2022 قطر قرارداد امضا کرد.

لو در مورد بازگشت احتمالی برندگان جام جهانی توماس مولر ، ماتس هملز و جروم بواتنگ ، که او را در مارس 2019 کنار گذاشت ، به دوره قبل از جام جهانی 2014 ، زمانی که بازیکنان باسابقه جای خود را به خردسالان دادند ، روی آورد و گفت که اکنون هیچ دلیلی برای یادآوری یک سه گانه باتجربه وجود ندارد.

“من امروز نمی دانم اوضاع در ماه مارس چگونه خواهد بود. امیدوارم همه بازیکنان زمستان را با خیال راحت پشت سر بگذارند. ”