محمد صلاح برای بازگشت به لیورپول در مصاف با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا


یورگن کلوپ ، سرمربی تیم فوتبال یورگن کلوپ روز سه شنبه تأیید کرد ، محمد صلاح مهاجم به لیورپول در بازی آینده مقابل آتالانتا بازگشت. صلاح پیروزی یکشنبه لیورپول در لیگ برتر مقابل لستر را از دست داد زیرا در یک وقفه بین المللی آزمایش ویروس کرونا مثبت بود. کلوپ ، مدیر لیورپول تأیید کرد که آزمایش صلاح 28 ساله برای COVID-19 منفی است.

بوق تجاری

“مو (محمد صلاح) دیروز با این تیم تمرین کرد و بسیار خوب به نظر می رسید. همه آزمایشات منفی بود ، بنابراین اکنون که هیچ تغییری نکرد ، او در دسترس است ، که خوب است. اکنون باید ببینیم چه کار می کنیم زیرا او قبلا قرنطینه شده بود سه روز قبل ” سایت Goal.com به نقل از Bug.

اگر لیورپول موفق شود برابر آتالانتا پیروز شود ، این تیم صعود به مرحله لیگ قهرمانان را تضمین می کند.

با این حال ، در دیدار برابر “آتالانتا” تیم بدون جوردن هندرسون و ترنت الکساندر-آرنولد باقی خواهد ماند. ویرجیل ون دایک و جو گومز نیز مدتهاست که از آسیب دیدگی زانو جدا شده اند.

“هر کس دیگری ، هیچ خبری نیست. یکی نزدیک تر ، دیگری نه چندان نزدیک ، وضعیت به این شکل است. ما خواهیم دید که چه کسی در دسترس است. من نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم ، زیرا من نمی دانم چه کسی می تواند آتالانتا را بیاورد ، بنابراین چرا باید به آنها اطلاعاتی بدهیم. “

لیورپول در اوایل این ماه در دیدار مقابل آتالانتا در برگامو 5-0 پیروز شد ، اما کلوپ این بار منتظر یک کار سخت تر است.

کلوپ گفت: “صادقانه بگویم ، آتالانتا بدون امتیاز تهدید خواهد شد. شب در آتالانتا واقعا خاص بود ، ما فوق العاده خوب بازی کردیم و تقریبا همه چیز درست بود. همه چیز نتیجه گرفت و ما بازی را همانطور که بردیم پیروز شدیم.”

“ما می دانیم که این بازی هیچ ارتباطی با بازی فردا شب ندارد. ما می دانیم که باید دوباره آماده شویم.

بالا رفته

وی افزود: “آتالانتا بهترین تیمی است كه روش ویژه ای برای بازی دارد. ما در آتالانتا خوب عمل كردیم ، اما باید دوباره برویم ، در غیر این صورت مشكلی خواهیم داشت.”

چهارشنبه ، 25 نوامبر ، لیورپول و آتالانتا در لیگ قهرمانان با یکدیگر بازی می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله