آنیرود تاپا بهترین گلزن این فصل هندوستان که چنایی جامدپور را با نتیجه 2-1 شکست داد


اعتصاب زودهنگام آنیرودا تاپا همراه با پنالتی اسماعیل گونکالوز (26 “) باعث پیروزی 2-1 FC Chennai برابر FC Jamhedpur در سوپرلیگ هند (ISL) در میدان تیلاک در گوا شد. برنده طلای فصل گذشته فصل گذشته والسکیس (37 اینچ) حواس پرتی یکی را پرت کرد ، اما یک سری اشتباهات باعث شد تا اوون کویل ، سرمربی جامشدپور ، فصل را با شکست مقابل تیم تحت هدایت فصل گذشته آغاز کند.

بوق تجاری

تاپا بازی را با یک شروع الکتریکی آغاز کرد و در همان دقیقه اول یک گل به ثمر رساند. رافائل کریولارا صاحب توپ شد و گونسالوز را از جناح راست پیدا کرد.

عبور ضعیف او توسط هافبک در تور قرار گرفت ، آشوب جشن های او با پایان او مطابقت داشت.

چند دقیقه دیگر مشخص شد که این چه نوع بازی است. مدافع انگلیسی “جامشیدپور” پیتر هارتلی در دقیقه 7 یک فرصت طلایی را برای بالا بردن سطح تیم خود از دست داد و به طور گسترده از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

سه دقیقه بعد ، گونكالوز خود را رو در رو با دروازه بان حریف TP Rehenes پیدا كرد ، اما موفق به یافتن گل نشد.

در دقیقه 20 ، فرصتی برای کشتن لیلیانزوالا چانگته. اولین لمس او ، هنگامی که یک پاس عالی از سوی کریولار دریافت کرد ، صاحب توپ شد و تلاش بعدی توسط Rehenes دفع شد.

اما او پنج دقیقه بعد بهبود یافت ، با ضربه ایساک وانمالسائومه را به محوطه جریمه زد و یک پنالتی گرفت. گانكالوز حق داشت.

کمی بعد از گل دوم چانایین از برتری برخوردار شد. هنگامی که هارتلی زخمی شد ، دفاع جمشیدپور به دنبال نجات بود.

اما چهره آشنا ایده های مختلفی داشت. در دقیقه 37 والسکیس با ضربه سر یاکیچاندا سینگ ضربه سر خود را نشان داد و با دستانی بهم خورده واکنش نشان داد ، تقریباً مثل اینکه از هواداران تیم سابق خود عذرخواهی کند.

نیمه دوم در جایی که نیمه اول متوقف شد آغاز شد و هر دو تیم در ده دقیقه اول موقعیت هایی را ایجاد کردند.

بهترین آنها توسط جاكوب سیلوستر ، مهاجم چنایی ، كه از بالای دروازه به چانگته عبور كرد ، هدر رفت. در انتهای دیگر جامشدپور به شدت اصرار داشت که بازی را مساوی کند.

بالا رفته

استفان ایزه قرار بود در دقیقه 64 به خانه برود اما گلی را از دست داد ، در حالی که جکیچند نتوانست از اشتباه دروازه بان Chennai’s Vishal Kite چهار دقیقه بعد استفاده کند.

جامدپور در حالی که چنایی پیروزی را بدست آورد ، از اشتباهات خود پشیمان شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله