محمد سراج خشمگین با ستاره دی سی اختلاف پیدا می کند، دیوید وارنر به آن می پیوندد. نگاه کن

تماشا کنید: محمد سراج خشمگین به دی سی استار ردیف می‌پیوندد، دیوید وارنر هم می‌پیوندد

محمد سراج با فیل سالت خونسردی خود را از دست داد و دهان مرد انگلیسی را پر کرد.© BCCI/IPL

محمد سراج، ضربه زن آزمایشی رویال چلنجرز بنگلور (RCB) خونسردی خود را در برابر فیل سالت، ویکت بان دهلی کپیتالز در جریان بازی آنها در لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه آرون جیتلی در روز شنبه از دست داد. این حادثه در مسابقه ماقبل آخر هنگام تعقیب دی سی رخ داد. نمک برای سه مرز روی یورتمه سواری به سراج برخورد کرد که دو تای آنها تمام مسافت را طی کردند. برای مقابله، سراج یک تحویل کوتاه به سالت داد، او خفاش را به سمت او پرتاب کرد، اما داور آن را پهن خواند.

سراج از این تصمیم راضی نبود که به نمک نزدیک شد و لقمه ای به انگلیسی داد. کاپیتان دی سی دیوید وارنر سعی کرد به عنوان یک صلح طلب عمل کند اما سراج نیز با او به همان شیوه رفتار کرد. همچنین دیده شد که گام‌به‌گام با حرکات متعددی از نمک می‌خواهد ساکت باشد.

با نیم قرن از Virat Kohli و Mahipal Lomrora، رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در پایان 20 اور در بازی لیگ برتر هند (IPL) خود در روز شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی (DC) در لیگ برتر هند (IPL) با نتیجه 181/4 به ثبت رسید.

ویرات کوهلی 7000 دوش خود را در IPL تکمیل کرد و تنها کریکت‌بازی شد که این کار را انجام داد. او امتیاز 55 را از 46 به ثمر رساند. پس از یک شروع خوب از ابتدای بازی، لومرور اهرم فشار را به دست آورد و به سرعت 54 توپ از 29 توپ را به ثمر رساند.

میچل مارش با 21 ران دو ویکت گرفت. خلیل احمد و موکش کومار هر کدام یک پوست سر داشتند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله