محمد رضوان، ستاره ضربه زن پاکستانی می گوید: «از موقعیت ضربه زدن راضی نیستم».

محمد رضوان، بازکننده پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد که به جای جایگاه فعلی خود در رتبه پنج در ODI، در رتبه چهارم قرار خواهد گرفت، چیزی که از آن راضی نیست اما این کار را برای تیمش انجام می دهد. محمد رضوان که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از سومین بازی ODI مقابل نیوزلند صحبت می کرد، در مورد موقعیت مورد علاقه خود در ضربات 50 اور صحبت کرد. رضوان نقش مهمی در برد 2-0 پاکستان در سری پنج بازی ODI مقابل نیوزلند داشت. در هر دو بازی، میزبان وظیفه تعقیب و گریز را بر عهده داشت و رضوان هر بار بدون شکست می ماند تا تیمش را به خانه هدایت کند.

رضوان با ضربه زدن در شماره 5، با آرامش توپ را به توپ 34 توپ 42* در برد 289 توپ در اولین ODI زد، قبل از اینکه در نیم قرن شکست ناپذیری (54*41) در حالی که پاکستان یک هدف واضح را تعقیب کرد. 337 در مسابقه بعدی.

با این حال، رضوان همیشه صریح فاش کرد که قرار گرفتن در شماره 5 راحت نیست و ترجیح می دهد در شماره 4 ضربه بزند و افزود که خوشحال است که موقعیت خود را فدای تیم می کند.

«اگر صادقانه از من بپرسید، وقتی در رتبه پنج قرار می‌گیرم خوشحال نیستم [in ODIs]رضوان در یک کنفرانس مطبوعاتی به نقل از ICC گفت، زیرا می خواهم در شماره چهار بجنگم.

“اما مهم نیست که من به آنچه می خواهم برسم. کاپیتان و مربی هر کاری را که دوست دارند انجام می دهند. من می خواهم در شماره چهار ضربه بزنم. اما از کسی شکایت نکرده ام. من در 15 سال گذشته فداکاری کرده ام. 16 سال است و هنوز شکایتی نمی کنم. ما آماده ایم آنچه را که کاپیتان و مربی از ما می خواهند انجام دهیم.”

ویکت بان همیشه یک مرد تیمی بوده است و گواه آن این است که او در تمام پست های میانی و پایینی در ODI ها بازی کرده است، از شماره 4 تا شماره 8. رضوان اولین بازی خود را در سال 2015 از شماره 6 شروع کرد، اما جایگاه خود را به دست آورد. خود در این تیم، از سال 2019 به مقام چهارم آن تبدیل شده است.

قبل از این سری، رضوان بازدهی بسیار ضعیفی داشت و در رده پنجم قرار گرفت و در 6 بازی تنها 106 دوش با میانگین 17.66 به ثمر رساند. با این حال، به نظر می رسد که این بازیکن 30 ساله در نقش جدید خود قرار گرفته و در هر دو بازی مقابل نیوزلند گلزنی کرده است.

او که در رتبه چهارم ODI ها قرار گرفت، 135 دوش در شش مسابقه و پنج اینینگ با میانگین 33.75 در یک قرن به ثمر رساند. او به‌عنوان یک ضربه‌زن افتتاحیه بسیار موفق بود و در 14 مسابقه با میانگین 51.44 ران، 463 دوش به ثمر رساند که در چهار مسابقه پنجاه و نرخ ضربه بالای 87 بود.

با وجود شکست 2-0، پاکستان نمی تواند در سری پنج بازی ODI راضی باشد. میزبانان در موقعیت مشابهی در سری T20I در راولپندی قرار داشتند قبل از اینکه نیوزلند یک بازگشت درخشان را انجام دهد تا سری را 2-2 به تساوی بکشاند.

اکنون اکشن به کراچی منتقل می‌شود و به گفته رضوان، تیم ناامید است که مجموعه را به پایان برساند و از تکرار T20Is جلوگیری کند.

رضوان خاطرنشان کرد: هر بازی برای ما مهم است. «ما می خواهیم گذشته، خوب و بد را فراموش کنیم. شرایط و الزامات در راولپندی متفاوت بود. ارزیابی و تطبیق خواهیم داد [to the conditions of Karachi] و سعی کن برنده سریال بشی این ضربه زن در پایان گفت: تمرکز ما بر این خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله