جشن Virat Kohli پس از اخراج RCB Krunal Pandya در یک بازی IPL 2023 در فضای مجازی پخش می شود. نگاه کن

ویرات کهلی یک سرگرم کننده در داخل و خارج از زمین است! حتی زمانی که او در حال ضربه زدن نیست، کوهلی مطمئن می شود که او در قلب عمل قرار دارد. همین امر پس از اینکه رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه در مسابقه IPL 2023 در لاکنو، هدف 127 دوش را برای سوپر غول‌های لاکنو تعیین کرد، مشهود بود. با وجود امتیاز پایین، RCB مبارزه ای پرشور انجام داد و LSG را به 38/5 در 7 اور کاهش داد. از میان این اخراج‌ها، کوهلی نقش مهمی در ویکت دوم داشت، وقتی که کرونال پاندیا را از گلن ماکسول در اوور چهارم گرفت. پس از ویکت کهلی ژست خاصی را به جمعیت انجام داد.

در صحبت کردن در مورد بازی، Lucknow Super Giants یک عملکرد درخشان در بولینگ ارائه داد تا رویال چلنجرز بنگلور را زیر 126 برای 9 نفر در یک مسابقه لیگ برتر هند در لاکنو در روز دوشنبه محدود کند. با انتخاب بت، RCB با وجود شراکت 62 نفره کاپیتان فاف دو پلسیس و ویرات کوهلی، هرگز هیچ حرکتی در اینینگ خود نداشت. دو چرخش راوی بیشنوی (2/21) و کهنه کار آمیت میشرا (2/21) با توپ در میانه چارچوب به خوبی درخشیدند تا نرخ گلزنی RCB را کنترل کنند.

LSG در آخرین تحویل اور دوم ضربه سنگینی متحمل شد، زمانی که کاپیتان KL Rahul در حالی که توپ را تا مرز پوشش اضافی تعقیب می کرد، ران راست خود را تحت فشار قرار داد.

راهول نتوانست مرز را متوقف کند، از درد حساس به نظر می رسید و از زمین خارج شد. Krunal Pandya تیم را در غیاب او هدایت کرد.

دو نفره دو پلسیس و کوهلی یک شروع خوب دیگر را برای RCB رقم زدند و در 9 اور 62 ران به ثمر رساندند.

هر دو بازکننده موفق نشدند شروع کنند، اما یک پلت فرم را برای بقیه batsmen ها فراهم کردند تا RCB را به یک مجموع مناسب برسانند.

کوهلی در بهترین حالت خود به نظر نمی رسید، زیرا او قبل از اینکه توسط نیکلاس پوران در بولینگ بیشنوی بولینگ شود، در 30 توپ و 31 ران تنها سه مرز را مدیریت کرد.

مرد جدید در آنوج راوات زمانی که کایل مایرز را در اعماق بولینگ کریشناپا گوتام گرفتار شد، عمر کوتاهی داشت.

گلن مکسول خطرناک هم همین کار را کرد و گلزنان را خیلی اذیت نکرد، LBW به بیشنوی.

پس از یک همکاری اولیه بین دو پلسیس و کوهلی، بازیکنان LSG بازی را فوق العاده انجام دادند.

سویاش پرابهودسای زیاد دوام نیاورد، در اواسط بازی بولینگ آمیت میشرا کهنه کار توسط گاوتام گرفتار شد، در حالی که RCB در 14.3 اور به 90 برای چهار افت رسید.

این مسابقه در روز شانزدهم به دلیل بارندگی مداوم متوقف شد.

پس از تقریبا 26 دقیقه تاخیر در بارندگی، بازی بدون اور از سر گرفته شد.

در حالی که دو پلسیس عمیقاً ضربه می زد، هرگز در ضربات خود به شتاب مورد نظر نرسید و برای یافتن مرزها و شش ها که معمولاً به آنها معروف است تلاش کرد و در نهایت توسط میشا در اوور هفدهم اخراج شد، زمانی که آفریقای جنوبی تلاش کرد تا شکسته را بشکند توسط پاندیا گرفتار شد. غل و زنجیر.

پس از آن، دینش کارتیک (16 بر 11) تمام تلاش خود را برای بالا بردن امتیاز انجام داد اما کافی نبود.

در انتها، نوین الحق، پرتاب کننده سریع افغان، دو ویکت در دو تحویل در اوور بیستم گرفت تا با ارقام 3 در 30 به پایان برسد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله