محسن خان، ستاره LSG پس از پیروزی در بازی، پدرم 10 روز گذشته تحت مراقبت های ویژه بود.

معمار پیروزی هیجان‌انگیز لاکنو سوپر غول‌ها بر سرخپوستان بمبئی، موهین خان بازوی چپ، اجرای خود را به پدر بیمارش تقدیم کرد که پس از 10 روز در مراقبت‌های ویژه از بیمارستان مرخص شد. این بازیکن 24 ساله اهل اوتار پرادش سال گذشته فصل پر هیجانی را پشت سر گذاشت، اما به دلیل آسیب دیدگی شانه چپ، کل فصل داخلی و بیشتر مسابقات IPL را امسال از دست داده است.

خان که فقط در دومین مسابقه خود در IPL 2023 بازی کرد، از 11 ران پایانی در برابر تیم دیوید ویرانگر دفاع کرد، در حالی که لاکنو سوپر جاینت با پیروزی 5 ران مقابل هندی های بمبئی به پلی آف IPL نزدیک شد.

دوران سختی بود چون مصدوم شدم و بعد از یک سال بازی کردم. پدرم دیروز از مراقبت‌های ویژه ترخیص شد و 10 روز گذشته در بیمارستان بستری بود و من این کار را برای او انجام دادم، او می‌دید.» – در ارائه گفت.

من از تیم و کادر پشتیبانی، آقای گوتام (گامبیر)، سر ویجی (داهیا) تشکر می کنم که این بازی را با من انجام دادند حتی اگر در بازی آخر شکست خوردم. خان در مورد برنامه خود برای فینال گفت: «برنامه این بود که کاری را که در عمل انجام داده بودم انجام دهم. حتی کرونال با من صحبت کرد و من هم همین را به او گفتم.

دویدن یکسان بود، در اوور آخر آن را تغییر ندادم. سعی کردم خونسرد باشم، به اسکوربورد نگاه نکردم و با 6 توپ به خوبی توپ زدم. وقتی ویکت در حال سفت شدن بود، توپ آهسته‌تری را امتحان کردم اما من دو تا از آنها را بولد کردم و سپس به دنبال یورکور رفتم، و او هم داشت معکوس می‌رفت.» روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، گفت که تیمش نتوانست موقعیت‌های کوچکی را کسب کند و در تعقیب نیمه دوم به بیراهه رفت.

ما آنقدر خوب بازی نکردیم که بتوانیم بازی را ببریم. لحظات کوچکی در بازی بود که متاسفانه برنده نشدیم.

ما زمین را خیلی خوب قضاوت کردیم و زمین خوبی بود و نتیجه قطعا چیزی برای تعقیب بود و در نیمه دوم اینینگ از مسیر خارج شدیم.” با مارکوس استوینیس (89 توپ از 47 توپ)، بمبئی 54 ران در سه اور آخر به بیرون درز کرد.

ما دویدن های زیادی در عقب انجام دادیم و سه اور آخر زیاد نبودند. اما همانطور که با چوب شروع کردیم، در موقعیت خوبی برای تعقیب بودیم، اما همانطور که گفتم، در نیمه دوم راه خود را گم کردیم.

او (استوینیس) خیلی خوب بازی کرد و به ضربه مستقیم ادامه داد، کاری که باید در چنین زمینی انجام دهید. این یک شوت درخشان از او بود.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله