“مثل پدرت…”: پیام ساچین تندولکار برای پسرش آرجون تندولکار پس از اولین بازی IPL قلب ها را به دست می آورد.

این یک موقعیت خاص برای آرجون تندولکار بود زیرا او در نهایت اولین بازی خود را برای هندی های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در جریان بازی مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد. آرجون که فرزند کریکت باز افسانه ای ساچین تندولکار است، از سال 2021 بخشی از MI بوده است اما در نهایت فرصت بازی در این مسابقات را پیدا کرد. همچنین برای پدر ساچین که پستی صمیمانه در شبکه های اجتماعی نوشت، لحظه ای احساسی بود. “آرجون، امروز شما یک گام مهم دیگر در سفر خود به عنوان یک کریکت باز کرده اید. به عنوان پدرت، مردی که تو را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که به آن احترامی که شایسته آن است ادامه می‌دهی و بازی هم تو را دوست خواهد داشت. (1/2)» در قسمت اول توییت آمده است.

“شما برای رسیدن به اینجا واقعا سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این آغاز یک سفر شگفت انگیز است. بهترین ها!» بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود اضافه کرد.

ساچین تندولکار و پسرش آرجون تندولکار اولین پدر و پسری بودند که در لیگ برتر هند بازی کردند.

ساچین اولین بازی خود را برای MI در فصل اول IPL در سال 2008 انجام داد و تا سال 2013 برای این تیم بازی کرد. حالا آرجون نیز اولین بازی خود را با همین فرنچایز انجام داده است.

ساچین 6 فصل در IPL بازی کرد، همگی با هندی های بمبئی، جایی که در مجموع 2334 ران در 78 مسابقه با میانگین 34.84 به ثمر رساند. ساچین 13 50 و 100 زیر کمربند دارد که 29 شش و 295 چهار ضربه دارد با نرخ ضربه 119.82.

بهترین نتیجه ساچین در IPL 2010 بود. او در 15 مسابقه 618 دوش با میانگین 47.53 با نرخ ضربه 132.61 به ثمر رساند. او در آن فصل پنج گل 50 به ثمر رساند و بهترین فردی او 89 * بود. او در آن فصل برنده کلاه نارنجی شد. MI در آن فصل دوم شد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله