“ما خیلی واضح بودیم…”: بن استوکس برنامه های بازی اش را فاش کرد

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، به استرالیا هشدار داده است که ویکت های سریع و تخت را درخواست کرده است.© AFP

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، به استرالیا هشدار داده است که از ویکت‌های سریع و مسطح خواسته است تا در اواخر سال جاری حمله به دارندگان خاکستر را انجام دهد. استوکس امیدوار است بتواند انگلیس را به اولین برد سری آزمایشی مقابل استرالیا از سال 2015 هدایت کند و معتقد است که شرایط زمین بسیار مهم خواهد بود. این بازیکن همه کاره می خواهد استادانی در Edgbaston، Lord’s، Old Trafford، Headingley و The Oval – پنج محل آزمون Ashes – ایجاد کنند تا به اینینگ سریع اجازه دهند که انگلیس از برنامه بازی تهاجمی خود استفاده کند. موفقیت بزرگی از زمانی که کاپیتان شد.

استوکس روز سه شنبه در اسکای اسپورت گفت: “ما با کادر زمینی انگلیس در مورد نوع ویکتی که می خواهیم بسیار واضح بودیم و آنها به خوبی به ما پاسخ دادند که خوب است.”

ما به ویکت‌های سریع و حتی سریع نیاز داریم. می خواهیم سریع بیرون بیاییم و گل بزنیم. من دارم لبخند می زنم چون مشتاقانه منتظرش هستم.

هیچ فایده ای برای تغییر وجود ندارد فقط به این دلیل که در سریال Ashes هستیم. هر بازیکنی می‌داند که Ashes جایی است که همه چیز کمی بالاتر می‌رود – فشار، قرار گرفتن در معرض، همه چیز – اما ما فقط به کاری که انجام می‌دهیم پایبند خواهیم بود. “

استوکس اغلب از تمایل خود برای شکست در پی پیروزی صحبت کرده است.

او این فلسفه را در برابر نیوزیلند در ماه فوریه به نهایت رساند، زمانی که انگلستان سری تعیین کننده در ولینگتون را با یک ران از دست داد و اولین دوره های خود را اعلام کرد و بعدی را مجبور کرد.

یک تساوی می توانست این سری را به نفع انگلیس به پایان برساند، اما استوکس گفت که حتی با وجود خاکستر روی خط، به بن بست رضایت نمی دهد.

او گفت: “من را روی آن نگه دارید. هر بازی که در این تابستان انجام می‌دهم به ثمر خواهد رسید.”

من چیزی را تغییر نمی‌دهم فقط به این دلیل که خاکستر است. من به خاطر هیچ چیز یا شرایطی تغییر نمی‌کنم، زیرا در این صورت با خودم و کاری که در سال گذشته انجام داده‌ام صادق نیستم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله