جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، مسابقه پست نارنجی و بنفش DC vs MI: ثبت نام MI، اولین برد

MI به رهبری روهیت شارما دی سی را با شش ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

سرخپوستان بمبئی تحت رهبری روهیت شارما اولین برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را با شکست دادن 6 ویکت بر دهلی کپیتالز در یک بازی هیجان انگیز آخرین توپ در ورزشگاه آرون جیتلی به ثبت رساندند. این اولین برد MI در سه مسابقه بود که یکی از آنها تیم را به جایگاه هشتم رساند (2 امتیاز از 3 بازی، NRR -0.879). این چهارمین باخت متوالی دی سی در همین تعداد بازی بود در حالی که در انتهای جدول 10 تیمی قرار داشت (0 امتیاز، NRR -1.576). Lucknow Super Giants (6 امتیاز در 4 بازی، NRR +1.048)، راجستان رویالز (4 امتیاز در 3 بازی، NRR +2.067)، نایت رایدر کلکته (4 امتیاز در 3 بازی، NRR + 1.375) و گجرات تایتانز (4 امتیاز در بازی) 3 بازی، NRR +0.431) چهار جایگاه برتر را اشغال می کند.

rid52djo

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

شیخار داوان، کاپیتان کینگز پنجاب، با 225 دوش در سه بازی، در صدر فهرست گلزنان قرار دارد. دیوید وارنر کاپیتان دی سی اکنون با 209 امتیاز در 4 بازی به رتبه دوم صعود کرده است. از نظر ویکت گیران پیشرو، مارک وود از LSG با 9 اسکالپ در صدر جدول است در حالی که یوزوندرا چاهال از RR و رشید خان از GT هر کدام 8 ویکت دارند.

روهیت شارما در مورد بازی DC و MI در 25 اینینگ در مسیر اولین IPL خود در نیم قرن گذشته بهترین وضعیت خود را داشت تا اینکه سرخپوستان بمبئی بر لحظاتی پرتنش غلبه کردند و روز دوشنبه در آخرین توپ مقابل دهلی کپیتالز پیروز شدند. دیوید وارنر قبل از اینکه آکسار پاتل دوباره مهارت‌های بسیار بهبود یافته‌اش را با توپ 54 توپ 25 نشان دهد، 51 توپ را به ثمر رساند تا پس از اینکه سرخپوستان بمبئی میزبان را در رقابت قرار دادند، پایتخت دهلی را به 172 توپ برساند.

با خشک‌تر شدن زمین نسبت به بازی اول در اینجا و انگشتان دست که کمک زیادی می‌کرد، سرخپوستان بمبئی کار سختی در پیش داشتند، اما روهیت با 65 توپ کلاسیک خود، به تیمش کمک کرد اولین برد خود را در مسابقات ثبت کنند. فصل

با کامرون گرین (17 بر 8) و تیم دیوید (13 بر 11) در وسط، بمبئی به 5 ران از آخرین اور نیاز داشت اما هنریش نورتیه به طرز درخشانی توپ زد تا بازی را به آخرین توپ برساند. دیوید دو توپ لازم را از آخرین توپ برای پیروزی بسیار مورد نیاز بیرون آورد.

با صعود به شماره سه، تیلاک ورما در فرم با 41 توپ از 29 توپ برای ایجاد یک جایگاه 68 دوانی با کاپیتان روهیت به دست آورد.

این یک پیروزی بسیار مورد نیاز بمبئی پس از شکست های متوالی بود و فصل برای دهلی که چهارمین شکست خود را در چند بازی متحمل شد، بدتر شد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله