مارکوس استوینیس به مصاف هم تیمی خود در LSG، دیپاک هودا می رود و در مسابقات حذفی IPL 2023 به شکلی شگفت انگیز در برابر MI به میدان می رود. نگاه کن

تماشا کنید: مارکوس استوینیس در مقابل هم تیمی LSG دیپاک هودا قرار می گیرد و در بازی حذفی IPL 2023 به طرز شگفت انگیزی در مقابل MI به میدان می رود.

مارکوس استوینیس در بازی LSG و MI در اواسط اینینگ ها با دیپاک هودا برخورد کرد.© BCCI/IPL

Lacknow Super Giants روز چهارشنبه در مسابقات حذفی IPL 2023 در چنای یک بازی فراموش نشدنی را مقابل هندیز بمبئی برگزار کرد. با تعقیب هدف 183 دوش، LSG با 81 ران کوتاه آمد و از مسابقه برای کسب رتبه آخر حذف شد. مارکوس استوینیس با 40 ضربه زن برتر برای LSG بود. با این حال، اینینگ او در اور دوازدهم تعقیب و گریز پس از یک فرار غافلگیرکننده کوتاه شد. در مقابل کامرون گرین از MI، استوینیس و همکار خود، دیپاک هودا، چندین دویدن را پشت سر گذاشتند. بین آنها قاطی شد و حتی در اواسط اینینگ با هم درگیر شدند.

این برخورد به تیم دیوید کمک کرد تا توپ را به سمت استوینیس پرتاب کند.

تماشا کنید: استونیس به هم تیمی خود در LSG تکل می زند که دویدن عجیبی انجام می دهد

در مورد این بازی، هندی‌های بمبئی روز چهارشنبه در مسابقات حذفی IPL با امتیاز 81 لاکنو سوپر جاینتز را شکست دادند. MI روز جمعه در Qualifier 2 در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز می‌رود تا تصمیم بگیرد که چه کسی در مسابقه برتر با چنای سوپر کینگز روبرو خواهد شد. در انتخاب توپ، MI امتیاز 182 به 8 را به کامرون گرین با 23 توپ 41 و سوریاکومار یاداو که 33 توپ از 20 توپ را به ثمر رساند، به ثمر رساند.

برای LSG نوین الحق انتخاب بول داران با چهار ویکت برای 38 ران بود در حالی که یاش تاکور سه ویکت را به دست آورد. با تعقیب هدف 183، LSG در 16.3 اوور به مدت 101 باول بیرون آمد.

مارکوس استوینیس با 40 گلزن بر 27 توپ، بهترین گلزن LSG بود، در حالی که هیچ یک از همکاران او در ضربه زدن نقش مهمی نداشتند. برای MI، آکاش مادوال پنج ویکت برای پنج ران در 3.3 اور گرفت تا به عنوان برترین توپ انداز MI تبدیل شود.

امتیازات مختصر: سرخپوستان بمبئی: 182 برای 8 در 20 اور (کامرون گرین 41، سوریاکومار یداو 33؛ نوین الحق 4/38، یاش تاکور 3/34). Lacknow Supergiants: 101 همه در 16.3 اور (مارکوس استوینیس 40؛ آکاش مدوال 5/5)

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله