«روهیت متوجه شد که می‌توانم…»: آکاش مادوال در حمایت از کاپیتان سرخپوستان بمبئی

آکاش مادوال، که مغز متفکر پیروزی هندی‌های بمبئی در 81 دوندگی مقابل لاکنو سوپر غول‌ها در حذفی IPL بود، خود را جایگزین جاسپریت بومرا نمی‌داند و از انجام وظایف محول شده توسط تیم خوشحال است. مادوال، یک مهندس از اوتاراکند، ارقام چشمگیر 5 در مقابل 5 در 3.3 اور را در حالی که MI به درگیری در اجلاس IPL در چهارشنبه شب نزدیک شد، به دست آورد. من تمام تلاشم را می کنم تا مسئولیت هایی را که تیم به من محول شده انجام دهم. مادوال پس از بازی به خبرنگاران گفت: من جایگزین بومره نیستم، اما سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم.

در حالی که استادیوم MA Chidambaram در چنای در این فصل واقعاً به نفع پیسرها نبوده است، مادوال در مورد آنچه برای او مفید بوده صحبت کرد.

او گفت: “ویکت چپوک خوب بود. همانطور که دیدید، توپ نمی گرفت، در حال لغزش بود. من یک بالنده تاب و زنجیر هستم و تحویل هایم را به طول سختی کاسه کردم و به سمت ویکت رفتم.”

مدوال گفت کاپیتان روهیت شارما نقاط قوت خود را می دانست و می دانست چگونه از آنها استفاده کند.

او گفت: «روهیت بهیا می‌دانست که یورک‌ها نقطه قوت من هستند، اما در طول تورها و مسابقات تمرینی نیز متوجه شد که می‌توانم به خوبی با توپ جدید توپ بزنم.

“بنابراین او ایده ای داشت که چگونه از من با توجه به موقعیت استفاده کند. من نیز آرام و آرام هستم و از آن لذت می برم زیرا در حال انجام اشتیاقم هستم.”

من فقط روی کریکتم تمرکز می کنم: نوین الحق

در همین حال، نوین الحق، بازیکن LSG گفت که از شعارهای “کولی، کهلی” در روز چهارشنبه در استادیوم لذت می برد زیرا این شور و شوق را به او می داد تا برای تیمش خوب بازی کند.

در طول مرحله جاری لیگ IPL، نوین الحق تبادل نظر شدیدی با کوهلی ستاره رویال چلنجرز بنگلور داشت. پس از بازی RCB-LSG، این افغان حتی هر زمان که تیم بنگلور در مسابقات خود ضعیف عمل می کرد، استوری های انبه را در اینستاگرام منتشر می کرد.

“خوشم می آید. من دوست دارم که همه در زمین نام او (ویرات کهلی) یا نام هر بازیکن دیگری را شعار دهند. این به من اشتیاق می دهد که برای تیمم خوب بازی کنم.

«خب، من روی بیرون، یا سر و صدای بیرون، یا هر چیز دیگری تمرکز نمی کنم. من فقط روی کریکت خودم و روند خودم تمرکز می کنم. من تحت تأثیر شعارهای جمعیت یا حرف های کسی نیستم.

“به عنوان ورزشکاران حرفه ای، شما باید آن را آسان بگیرید. اگر برای تیم خود خوب عمل نکنید، هواداران آن را به شما خواهند داد. و اگر برای تیم خود خوب عمل کنید، همان افراد نام شما را سر می دهند. در واقع، این بخشی جدایی ناپذیر از بازی است.”

نوین الحق در مورد مربی تیم، گوتام گامبیر، که پس از دعوای داخل زمین با کهلی پشت سر او ایستاده بود، گفت: «همه باید از بازیکنان خود حمایت کنند. معلم، مربی، بازیکن یا هرکس دیگری. من از هر هم تیمی در زمین حمایت خواهم کرد. و این چیزی است که من از هر فردی انتظار دارم.

او (گامبیر) یک اسطوره هندی بود، او در هند بسیار مورد احترام است. او خیلی به کریکت هندی داده است. به عنوان یک معلم، به عنوان یک مربی، به عنوان یک اسطوره کریکت، برای او احترام زیادی قائل هستم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. چگونه باید کریکت خود را در زمین تمرین کنم و همینطور خاموش.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله