لیگ برتر هند: تیم Mahela Jayavardeni پس از پیروزی هند در بمبئی تقریباً مشابه سال 2019 صحبت می کند. تماشا کردن

IPL 2020: گفتگوی تیم Mahela Jayavardenes پس از پیروزی تقریباً تکرار سال 2019 سرخپوستان بمبئی.  تماشا کردن

هندی های بمبئی پنج بار موفق به کسب IPL شده اند و این بیشترین تعداد در تاریخ مسابقات است.© BCCI / IPL


مکالمه تیم مربی “بمبئی ایندیز” (میشیگان) ماهله جاواوردنی پس از پیروزی IPL 2020 از طرف وی بسیار شبیه به مکالمه ای بود که پس از پیروزی در فصل گذشته رخ داد. روز سه شنبه ، در فینال سیزدهمین دوره لیگ غنی در ایالت میشیگان ، او با پنج گل پیروزی پایتخت های دهلی (منطقه کلمبیا) را شکست داد. جیاوردنی مکالمه را در اتاق رختکن با یادداشتی طنزآمیز آغاز کرد و ابتدا از بازیکنان به دلیل عدم رسیدن بازی به گل آخر تشکر کرد. سریلانکا با استناد به سخنرانی خود پس از پیروزی فصل گذشته ، جایی که او نتوانست بازیکنانش را در بدست آوردن یک کلاه نارنجی یا بنفش از دست بدهد ، به جای جلب توجه به جام ، ادامه داد مکالمه تیم Jawawardene در طی دو پیروزی متوالی در ویدئویی که از قلم رسمی حق رای دادن در توییتر در توییتر منتشر شده است ، ضبط شده است. در زیرنویس آمده است: “ما 2.0” پا داریمMahelaJay #OneFamily #MumbaiIndians #Believe # MIChampion5 “.

بوق تجاری

کاپیتان Rohit Sharma بهترین گلزن فینال MI بود ، که او DC 157 اجرا کرد. ضربه Rohit از 68 مورد ، 51 زایمان را متشکل از پنج محدودیت و چهار شش مورد از دست داد. نیم قرن کشف ، و همچنین کمک های راحت ایشان کیشان ، کوینتون دی کوک به بمبئی کمک کرد تا با هشت توپ اضافی از مرز عبور کند.

اکنون حق رای دادن مستقر در بمبئی 5 بار موفق به کسب IPL شده است و این بیشترین امتیاز در تاریخ مسابقات است. پس از آنها رقبای Chennai Super Kings (CSK) دنبال می شوند که در سه دوره یک لیگ غنی را به دست آورده اند. MI بعدی فقط پس از CSC طرف دیگر است تا عناوین عنوان را بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله