فینال لیگ برتر هند ، میشیگان و منطقه کلمبیا: راویچندران اشوین لاویش هندی های بمبئی را ستایش کرد

IPL 2020 Final، MI vs. DC: راویچندران اشوین لاویش هندی های بمبئی را ستود

IPL 2020 Final، Michigan v. District of Columbia: Ravichandran Ashwin Takes Final© BCCI / IPL


راویچندران اشوین از پایتخت های دهلی پس از شکست در فینال لیگ برتر هند (IPL) به سرخپوستان بمبئی ، گفت که حریفان آنها “کلینیک” در طول مسابقات بودند و آنها مستحق پیروزی بودند. سیزدهمین دوره مسابقات IPL روز سه شنبه به پایان رسید که سرخپوستان بمبئی در فینال با غلبه بر پایتخت های دهلی (دی سی) عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. در استادیوم بین المللی دبی ، بمبئی ده ویلی را با پنج ویکت شکست داد. اشوین در توییتی نوشت: “این شب ما نبود !! @ DelhiCapital. آفرین برندهmipaltan ، برندگان شایسته و از نظر بالینی از طریق مسابقات ImRo45 @ ShreyasIyer15.”

بوق تجاری

با این پیروزی ، حزب به رهبری روهیت شارما عنوان پنجم IPL را بدست آورد. پیش از این ، این حق امتیاز در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

در طی این مسابقه ، روهیت 68 بار اجرا شد تا به سرخپوستان بمبئی کمک کند تا هدف 157 را تعیین کنند. با دهلی شریاس آیر و ریشاب پانت نیم قرن خود را به ثمر رساندند تا نتیجه قابل احترامی را در هیئت مدیره کسب کنند.

بالا رفته

اشوین همچنین از تلاش های شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) برای سازماندهی IPL در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا استقبال کرد.

اشوین در ادامه در حساب توئیتر خود نوشت: “آخرین ، اما مطمئناً کمترین ، این یک تلاش فوق العاده توسطIPLBCCI برای برگزاری مسابقات مشابه در این شرایط دشوار بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله