لیگ برتر بدمینتون: فصل ششم به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد


ششمین دوره لیگ برتر در بدمینتون (PBL) با توجه به سلامتی و ایمنی بازیکنان در میان یک بیماری همه گیر پرتحرک COVID-19 به جمعه سال آینده موکول شد. این لیگ که یکی از برنده ترین مسابقات بدمینتون در جهان است ، در ابتدا قرار بود در هفته آخر دسامبر در دهلی ، بمبئی و پونا برگزار شود. با این حال ، SportzLive ، دارنده مجوز رسمی لیگ تحت نظارت انجمن بدمینتون هند (BAI) ، به دلیل شرایط حاکم تصمیم به تعویق انداختن این رویداد گرفت.

بوق تجاری

با بازگشت تدریجی دنیای ورزش به پیست ، مسئولان برگزاری به دنبال آغاز فصل در سال آینده هستند. PTI پراساد مانگیپودی گفت: “ما در پنج ماه گذشته خوش شانس بودیم که در ماه دسامبر-ژانویه پنجره ای پیدا کردیم ، اما زندگی COVID زندگی را زیر و رو کرد. سفرهای بین المللی نیز تا 31 دسامبر ممنوع است ، بنابراین این نیز یک مشکل است. این بار باید در مورد ایمنی بازیکنان فکر کنیم.” ، دکتر SportzLive.

PBL یک لیگ جهانی بدنبال بدمینتون است که دارای 6 تیم مبتنی بر حق رای در قالب های خانگی و خارج از خانه است. پنجمین دوره این مسابقات از 20 ژانویه تا 9 فوریه در چهار شهر اوایل سال جاری برگزار شد.

مانگیپودی امیدوار است که محدودیت های سفرهای بین المللی کاهش یابد و سال آینده پس از اعلام واکسن ها اوضاع بهتر شود. “دوره امسال در شهرهایی مانند پونا ، بمبئی ، دهلی که بیشترین آسیب را دیده اند برگزار می شود. همچنین یک مرحله آسیایی در ژانویه و سپس یک بازی مقدماتی المپیک برگزار می شود ، اما ما امیدواریم که میزبان مسابقات بین المپیک و پایان آخرین مسابقات مقدماتی در ماه مه باشد.” .

“سپس ما می توانیم برخی از بازیکنان اصلی ، از جمله بازیکنانی که در توکیو هستند ، پیدا کنیم که می توانند این رویداد را به عنوان مسابقات تمرینی در آستانه بازی ها انجام دهند ، زیرا شما 5-6 مسابقه را در آن رویداد تضمین کرده اید.”

“اما ما باید صبر کنیم و ببینیم ، اکنون نمی توانم چیزی بگویم. امیدوارم اگر در ماه های ژانویه تا فوریه واکسن بزنیم ، همه چیز مشخص خواهد شد و ما می توانیم تاریخ را مشخص کنیم.”

بالا رفته

Open Danish (اکتبر) تنها رویداد بین المللی است که امسال از زمان Open Open انگلیس در ماه مارس برگزار شده است.

با توجه به همه گیری ، BWF در مرحله آسیایی برای سال آینده تجدید نظر کرده است ، و مسابقات آسیا اوپن اول برای 12 تا 17 ژانویه برنامه ریزی شده است ، و پس از آن مسابقات آسیا اوپن II از 19 تا 24 ژانویه و فینال تور جهانی BWF از 27 تا 31 ژانویه برگزار می شود. .

مباحث ذکر شده در این مقاله