“قدرت خارق العاده ای بدست آورد”: استرالیای بزرگ ستاره CSK را ستایش می کند. MS Dhoni نیست

مایکل هوسی، مربی ضربتی چنای سوپر کینگز، روز سه‌شنبه گفت که ضربه تند شیوام دوبه یک استعداد منحصربه‌فرد است و او به دلیل وضوح نقشش، بهترین بازی را بازی می‌کند. او یک استعداد منحصربه‌فرد است. توانایی او در زدن توپ به بیرون از پارک شگفت‌انگیز است. او قدرت خارق‌العاده‌ای دارد. ما همیشه آن را در تمرین می‌بینیم. آنچه واقعاً مهم است شفافیت نقش او در تیم است، شاید ما این کار را نکردیم. هاسی گفت: سال گذشته و در آغاز امسال چنین چیزی را نداشتم.

از طریق استفان فلمینگ و MSD (Dhonie)، آنها کاملاً روشن کرده‌اند که او چه نقشی را برای ما بازی می‌کند. به نظر او، او ایده بسیار روشنی در مورد چگونگی بازی کردن دارد. در هر شرایطی

هاسی قبل از بازی IPL مقابل دهلی کپیتالز در پاسخ به سوالی درباره دوبی که تا کنون در 9 اینینگ 290 ران به ثمر رسانده است، گفت: “این یک نقش شناور است، به نوعی به موقعیت بازی و اینکه چه کسی رقیب بازی می کند بستگی دارد.”

مربی ضربه زننده اضافه کرد: «با صحبت کردن با او و کار کردن با او، او کاملاً واضح است که چه کاری باید انجام دهد. این در کنار استعداد و قدرت منحصر به فرد او، برای تیم های حریف بسیار خطرناک است. محل

او در بازی آخر از انگشتش آسیب دید. این نشانه‌های بزرگی بود که نشان می‌داد او می‌توانست بیرون بیاید و به او ضربه بزند. هاسی درباره دوبی گفت. مهاجم سابق استرالیا در دیدار روز چهارشنبه مقابل دهلی کپیتالز گفت CSK باید در بهترین حالت خود باشد زیرا حریف در فرم خوبی بوده و در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود پیروز شده است. او (پایتخت دهلی) در فرم خوبی بود. او در 5 بازی اخیر خود در 4 بازی پیروز شده است. خیلی خوب است که با کمی اعتماد به نفس به اینجا (چنای) آمدید. او در آخرین مسابقه (مقابل رویال چلنجرز بنگلور در دهلی) عملکرد خوبی داشت، این یک برد غالب بود.

ما باید تا حد امکان خوب بازی کنیم. می دانم که دی سی در انتهای جدول قرار دارد اما آنها با چند برد خیلی سریع به صعود نزدیک هستند.” هاسی در مورد ستاره همه جانبه CSK، بن استوکس، گفت که او بسیار خوب تمرین کرده است و برای بازی روز چهارشنبه آماده است.

استوکس بسیار خوب تمرین کرده است. من تقریباً مطمئن هستم که برای انتخاب در دسترس است. این فقط به تعادل تیم بستگی دارد. بدیهی است که ما در شرایط چرخشی بازی می‌کردیم، بنابراین آنها تصمیم گرفتند به جای استوکس، یک بازیکن همه‌جانبه که می‌تواند به درز ضربه بزند، به سراغ یک گزینه بولینگ اضافی بروند. او خیلی خوب تمرین کرد؛ او تمام کادرها را علامت زد تا برای انتخاب در دسترس باشد.» در همین حال، شین واتسون، دستیار مربی دی سی گفت که تیم ضربه زدن کمی زمان برد تا کلیک کند در حالی که بولینگ این کار را زودتر انجام می داد.

این یک چالش بزرگ بود برای پر کردن خلاء ایجاد شده توسط غیبت ریشابه پنت. این یک مشکل بزرگتر از آن چیزی بود که تصور می شد… ضربه زدن کمی طول کشید تا کلیک شود.» در همین حال، Henrich Nortier به دنبال یک اورژانس شخصی مجبور شد به آفریقای جنوبی برگردد و آخرین بازی DC را از دست داد. او همچنین نمی تواند روز چهارشنبه با CSK بازی کند.

واتسون گفت که انتظار دارد نورته در مراحل آخر مسابقات به IPL بازگردد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله