جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از CSK در مقابل DC: Chennai Super Kings در موقعیت قوی

چنای سوپر کینگز یک گام دیگر به سوی حضور در پلی آف IPL 2023 برداشت. ضربه های درخشان ام اس دونی و راویندرا جادجا و به دنبال آن ماتیش پاتیران با حرکت سه ویکت به چنای سوپر کینگز (CSK) کمک کرد تا 27 ران مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) به پیروزی برسد. در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در ورزشگاه MA Chidambaram روز چهارشنبه. به لطف این پیروزی، CSK از 12 بازی 15 امتیازی شده و در رده دوم قرار دارد. DC همه به جز رقابت پلی آف خارج شده اند زیرا در انتهای جدول امتیازات باقی مانده اند.

28 از 916

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، که نیم قرن در بازی مقابل MI گلزنی کرد، با 576 دوش در 11 بازی در صدر فهرست برترین گلزنان قرار دارد. سه توپ گیر – محمد شامی و رشید خان از گجرات تایتانز و توشار دشپنده از چنای سوپر کینگز – هر کدام با 19 اسکال در صدر فهرست ویکت گیران قرار دارند.

برای CSK، 19مین اوور Dhoni و Jadeja CSK را به 167/8 رساند. پاتیرانا سه گل، دیپاک چهار دو گل اسکالپ کرد و راویندرا جادجا یک ویکت به دست آورد. برای دهلی، رایلی روزو با 35 بر 37 گل برتری را به ثمر رساند، در حالی که مانیش پاندی با 27 ران از 29 توپ گلزنی کرد.

با دفاع مجموعاً 167، بولرهای چنای در اوایل اینینگ های خود بر batsmen های دهلی تسلط یافتند، با دیپاک چهار با گرفتن ویکت بزرگ دیوید وارنر برای شوکه کردن DC در اولین اوور مسابقه. وارنر برای یک اردک دو توپی به غرفه بازگشت.

میچل مارش، بت‌باز راست‌دست، سپس به سمت چین رفت. در اور سوم بازی، چهار بار دیگر گرفتار شد و فیل سالت را با بتمن اخراج کرد. Manish Pandey سپس به خفاش آمد.

دی سی نیازی به از دست دادن تعادل خود در تعقیب و گریز و از دست دادن میچل مارش برای فرار نداشت. سردرگمی زیاد بین batsmen های DC باعث شد که CSK برای 5 اور از مارش خارج شود.

سپس رایلی راسو به خفاش آمد و با مانیش پاندی دست به دست شد. دونفره مانیش و روسوف با کمک یک شش و دو چهار به مدت 15 دوش چهار را بیرون آوردند. بعد از 5 بار DC 42/3 را بخوانید.

Rossouw و Manish شراکت پنجاه ران خود را با 51 تحویل برای ویکت چهارم مطرح کردند. با این حال، اینینگ های 27 ران مانیش به پایان رسید زیرا او توسط ماتیشا پاتیرانا در اور سیزدهم بازی اخراج شد.

آکسار پاتل سپس به ضربات ضربه زدن بیرون آمد و برای کاهش فشار تیمش به مرزهایی برخورد کرد. روسو پس از به ثمر رساندن امتیاز حیاتی 35، ویکت خود را به راویندرا جادجا از دست داد.

اجرای اپیزودیک آکسار زمانی به پایان رسید که پاتیرانا یک توپ آهسته تری را به توپ زد و بازیکن همه کاره دی سی یک شوت زد که توسط آجینکیا راهان در اوور عمقی 18 گرفت.

لالیت یداو در آخرین اوور 4 هت تریک کرد، اما اینینگ های دیرهنگام او نتوانست تیم را به خانه برساند. CSK با 27 دوش مقابل دهلی کپیتالز پیروز شد.

پیش از این، MS Dhoni و Ravindra Jadeja نوزدهم را در هجوم سپری کردند و مجموع چنای سوپر کینگز را به 167/8 مقابل دهلی کپیتالز رساندند.

خلیل احمد 21 دوش را در نوزدهم واگذار کرد که به CSK اجازه داد تا به مجموع رقابتی برسد.

دهلی کپیتالز با شدت شروع کرد، خلیل احمد، بازوی چپ، یک حرکت تمیز انجام داد و CSK موفق شد تنها چهار ران در اوور اول به ثمر برساند. با این حال، دوون کانوی و شریک افتتاحیه‌اش، روتورای گایکواد، در اور دوم که پس از ایشانت شارما رفتند، به خوبی بهبود یافتند. ایشانت در اولین اوور خود 16 دوش را واگذار کرد.

گایکواد در اوور ایشانت سه تا چهار زد و نیت خود را مشخص کرد. درخواستی برای دستگیر شدن از پشت وجود داشت، اما دی سی آن را در نظر نگرفت و کانوی یک روز دیگر زنده ماند.

آکسار پاتل در اور پنجم وارد حمله شد تا به دی سی یک پیشرفت مهم بدهد. اگرچه کانوی سعی کرد با نرخ گلزنی گایکواد برابری کند، آکسار موفق شد او را به گودال بازگرداند و او را با وزن 10 پوند (13) گرفت.

در پایان پاورپلی، CSK 49/1 بود. قبل از اینکه گایکواد بتواند پس از یک تایم اوت استراتژیک نخلستان خود را پیدا کند، آکسار یک ویکت دیگر گرفت که ضربه گایکواد مستقیماً به دست حکیم خان عمان رفت.

ضربه زن چپ دست معن علی به نقطه سقوط گایکواد برای 24(18) رسید. آجینکیا رهانه و معین پس از آن زمان خود را صرف تسویه حساب کردند اما به لغو اعتصاب ادامه دادند.

Moeen سعی کرد سرعت را بالا ببرد اما در نهایت ویکت خود را در اوور 10 از دست داد زیرا توسط Kuldeep Yadav با یک شوت اشتباه مستقیماً در دستان میچل مارش به دام افتاد.

آجینکیا رهانه به زودی در اوور دوازدهم به دنبال موهن برگشت و با اجرای یک تک آهنگ از لالیت یاداو.

آمباتی رایودو در مرحله بعدی به چین رسید و به همراه شیوام دوبه تلاش کردند در 200مین حضور خود برای مردان زردپوش با یکدیگر همکاری کنند. با این حال، دوبه زودتر سقوط کرد و ویکت میچل مارش را برای 25 (12) از دست داد.

رایودو سعی کرد به حداکثر برسد اما توپ در نهایت به ریپال پاتل افتاد. پس از آن نقش تمام کننده به ام اس ثونی تعلق گرفت. در کمپین Ravindra Jadeja، MSD سال‌ها را به عقب برگرداند و در برابر حمله DC مقاومت کرد.

خلیل با انجام 21 ران در اور نوزدهم به هدف اصلی آنها تبدیل شد. میچل مارش با اخراج Jadeja و Dhoni به ترتیب 21 (16) و 20 (9) توانست خسارت را محدود کند. CSK در 20 اور اینینگ خود را با 167/8 بسته است.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله