فولام شوک لسترسیتی از سقوط در مرحله پنجم جلوگیری می کند


روز دوشنبه فولام از مرحله سقوط لیگ برتر خارج شد و سرانجام در یک پیروزی تکان دهنده در لستر با نتیجه 2 بر 1 پنالتی های ناموفق خود را تعیین کرد و وستهام خوش شانس بود که با پیروزی چشمگیر برابر استون ویلا به جایگاه پنجم برسد. با نتیجه 2 – 1. تیم اسکات پارکر به لطف دقیقه 30 باز شدن آدمولا لوکمن و پنالتی ایوان کاوالیرا هشت دقیقه بعد فقط برای بار دوم در این فصل قهرمان شد. در این دوره فولام از چهار پنالتی قبلی سه گل را از دست داد اما کاوالیرو قدرت آن را نداشت که از مکان دور شود تا دومین گل سرنوشت ساز را بدست آورد.

بوق تجاری

هاروی بارنز در دقیقه 86 برای لستر گلزنی کرد اما فولام جلوی گل خود را گرفت و یک امتیاز بالاتر از سه امتیاز پایانی قرار گرفت.

پارکر در مورد گاف اخیر کاوالیرا در مقابل اورتون گفت: “کاو هفته گذشته لیز خورد و من در توییتر و اینستاگرام نیستم ، اما فقط می توانم آنچه گفته شد ، شوخی کنم به هزینه او ، و کاو آن را دیده بود.”

“من به او گفتم ،” آیا شما آماده گرفتن آن هستید وقتی که ما آن را دریافت کنیم؟ “او به چشمانم مرده نگاه کرد و گفت:” من آماده هستم.

“شجاعت برای تقویت در آنجا چیزی است که ما به آن نیاز داریم. منکر این نیستیم که آسودگی خاطر وجود داشته باشد. من با آنها صحبت کردم که اجازه ندهند شکست ما را فلج کند.”

پس از مرگ هافبک سابق فولام در سن 42 سالگی در آخر هفته ، برای تعطیلات ، موفقیت عاطفی به دست آمد که لوکمن گل خود را با نشان دادن یکی از تی شرت های پاپ سنگ بوبا دیوپو به ثمر رساند.

پارکر گفت: “این تصمیمی بود که ما به عنوان یک باشگاه گرفتیم و بازیکنان از انجام آن خوشحال شدند. به طرز غم انگیزی یک زندگی را در سنین جوانی از دست دادیم.”

لستر با یک پیروزی دوم می شد ، اما در عوض پس از دومین شکست پیاپی در لیگ ، در رده چهارم باقی ماند – سه امتیاز بالاتر از تاتنهام.

کوه واتکینز

در استادیوم وستهم لندن ، او برای سومین بار متوالی پیروز شد که مهاجم ویل ، اولی واتکینز یک پنالتی دیرهنگام را از دست داد و سپس در هنگام توقف شاهد زمان تساوی VAR بود.

“وستهم” در دقیقه دوم کاملاً خوب شروع شد وقتی آنجلا آگبونا با زیرکی به تیرک دور زد و از بالای مت تارگت بالا رفت تا از کنار امیلیان مارتینز به گوشه ای برسد.

دقیقه 25 وقتی جک گریلیش به دفاع وستهام حمله کرد ، ویا قبل از اینکه به خودش اجازه دهد از بیست متری لوکاس فابیانسکی عبور کند ، به گل تساوی رسید.

وستهم پس از تعویض الهام گرفته از دیوید مویس ، در دقیقه 46 برتری خود را بدست آورد.

مویز سعید بنراهما را در وقت استراحت فرستاد و با اولین لمس او به صورت ضربدری به جراد بوون برگشت ، او با زرق و برق سرش را برای امیلیان مارتینز دروازه بان ویا برای چهارمین گل این فصل گرفت.

هنگامی که دکلان رایس پیراهن خود را برای جلوگیری از شوت زدن به وینگر وینژ ترزگو در دقیقه 74 پنالتی برد.

واتکینز در این فصل در فرم عالی بود ، اما وقتی پنالتی او به تیر برخورد کرد وستهم را رها کرد.

هنوز هم جای تأسف بود که واتکینز در آخرین لحظات وقتی از فاصله نزدیک خانه را جارو کرد ، فقط به یک گل برای باریک ترین راه حل آفساید برخورد کرد.

مویس گفت: “ما خوش شانس هستیم که از یک نظر معلوم شد آفساید است. من فکر می کنم ما می توانیم خیلی بهتر بازی کنیم ، اما من امشب نتیجه را می گیرم.”

رئیس اسم ویل ، دین اسمیت اضافه کرد: “ما یک پنالتی را از دست دادیم و یک گل برای آن قسمت از بدن که نمی تواند توپ را وارد دروازه کند محروم شدیم.

“تنها علتی که اولی واتکینز دست درازی دارد این است که او شکسته است. او یا می کشد یا جریمه است.”

بالا رفته

اسمیت همچنین از اینكه یكی از كارمندان وستهام ، گرلیش ، كلاهبرداری نامیده شده عصبانی بود.

اسمیت گفت: “یکی از کارکنان آنها جک گریلیش را غواص و فریبکار خطاب کرد. من با دیوید (مویس) صحبت کردم و او گفت که می تواند از عهده این کار برآید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله