“فصلی با فراز و نشیب های فراوان”: راویچاندران اشوین پس از کنار گذاشته شدن از راجستان رویالز

پیروزی غالب هندی‌های بمبئی در هشت ویکت مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد در دیداری از لیگ برتر هند (IPL)، راجستان رویالز را از رقابت برای پلی‌آف IPL 2023 در روز یکشنبه حذف کرد. راویچاندران اشوین، بازیکن همه کاره RR، در مورد فصل رویالز، که چیزی کمتر از یک ترن هوایی نبود، منعکس کرد و برای تیم هایی که هنوز برای رتبه 4 برتر می جنگند آرزوی بهترین ها را کرد.

“این فصلی با فراز و نشیب های زیادی با @rajasthanroyals بوده است، اما نه آنطور که ما دوست داشتیم. آرزوی موفقیت برای همه تیم هایی که به پلی آف راه یافتند و آنهایی که امشب برای آن می جنگند.”

در حال حاضر، گجرات تایتانز، چنای سوپر کینگز و لاکنو سوپر جاینتز به پلی آف راه یافته اند. تنها یک مکان در دسترس است و دو تیم برای آن مکان با هم رقابت می کنند.

رویال چلنجرز بنگلور با امید به کسب دو امتیاز و پیشی گرفتن از هندی های بمبئی به مصاف گجرات تایتانز می رود.

MI موفق شد SRH را در یک مسابقه فشار بالا شکست دهد. هندی های بمبئی در تعقیب هدف 201، ستاره باز کننده خود، ایشان کیشان را در اور سوم بازی از دست دادند. با این حال، دو تیزبین کامرون گرین و روهیت شارما بازیکنان SRH را در سراسر زمین در هم کوبیدند و اسکوربورد تیمشان در حال تیک تیک زدن بود.

جفت ضربه‌زنی در رویکرد خود تعیین‌کننده بود و بولرهای SRH را وادار کرد تا سخت کار کنند و از شرایط عالی برای ضربه زدن خوشحال شوند. بولرهای حیدرآباد نتوانستند حتی یک خرید از ویکت دریافت کنند و در فواصل زمانی معین این سری را از دست دادند.

گرین در اور نهم بازی 20 توپ 50 زد. دو نفر از گرین و روهیت به مدت 19 ران ویورانت شارما را دود کردند.

روهیت با ضربه زدن به سه ضرب متوالی در ضربات اوور عمران مالک به کشتار ادامه داد. در اوور یازدهم، این دوتایی پر زرق و برق یک شراکت 100 ران انجام دادند. روهیت نیم قرن خود را در 32 توپ بزرگ کرد و گرین به انباشته شدن در دویدن ادامه داد.

در اوور چهاردهم، مایانک داگار با حذف ضربه زن خطرناک روهیت با امتیاز 56 بر 37، موفقیت بزرگی به تیمش داد.

سوریاکومار یاداو، خفاش‌باز راست‌دست، بیرون آمد تا خفاش کند. سوریاکومار و گرین دست به دست هم دادند و با کمک سه مرز و یک شش ضربه بزرگ به مالیک برای 20 ران ضربه زدند.

در اوور هجدهم، گرین یک ران به ثمر رساند تا اولین قرن خود را مطرح کند و تیمش را با پیروزی 8 ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد به خانه هدایت کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله