ساچین تندولکار، روهیت شارما نمی‌توانند آرامش خود را حفظ کنند. نگاه کن

اولین قرن IPL کامرون گرین به سرخپوستان بمبئی (MI) کمک کرد تا روز یکشنبه در ورزشگاه Wankhede در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل Sunrisers Hyderabad به پیروزی 8 ویکتی دست پیدا کنند. هندی های بمبئی با پیروزی مقابل SRH به رده چهارم رسیدند و امیدهای خود را در پلی آف زنده نگه داشتند. گرین ششمین هندی بمبئی بود که یک قرن IPL به ثمر رساند و سومین بازیکن خارجی بود که در بین قهرمانان 5 بار موفق به کسب این امتیاز شد. گرین با 100 امتیاز از 47 امتیاز برتر را برای MI به ثمر رساند، در حالی که کاپیتان روهیت شارما امتیاز خیره کننده 56 را از 37 اینینگ به ثمر رساند. برای SRH، بوونشوار کومار و مایانک داگار هر کدام یک ویکت داشتند.

هندی های بمبئی در تعقیب هدف 201، ستاره باز کننده خود، ایشان کیشان را در اور سوم بازی از دست دادند. با این حال، دو تیزبین کامرون گرین و روهیت شارما بازیکنان SRH را در سراسر زمین در هم کوبیدند و اسکوربورد تیمشان در حال تیک تیک زدن بود.

جفت ضربه‌زنی در رویکرد خود تعیین‌کننده بود و بولرهای SRH را وادار کرد تا سخت کار کنند و از شرایط عالی برای ضربه زدن خوشحال شوند.

بولرهای حیدرآباد نتوانستند حتی یک خرید از ویکت دریافت کنند و در فواصل زمانی معین این سری را از دست دادند.

گرین در اور نهم بازی 20 توپ 50 زد. دو نفر از گرین و روهیت به مدت 19 ران ویورانت شارما را دود کردند.

روهیت با ضربه زدن به سه ضرب متوالی در ضربات اوور عمران مالک به کشتار ادامه داد. در اوور یازدهم، این دوتایی پر زرق و برق یک شراکت 100 ران انجام دادند.

روهیت نیم قرن خود را در 32 توپ بزرگ کرد و گرین به انباشته شدن در دویدن ادامه داد.

در اوور چهاردهم، مایانک داگار با حذف ضربه زن خطرناک روهیت با امتیاز 56 بر 37، موفقیت بزرگی به تیمش داد.

سوریاکومار یاداو، خفاش‌باز راست‌دست، بیرون آمد تا خفاش کند. سوریاکومار و گرین دست به دست هم دادند و با کمک سه مرز و یک شش ضربه بزرگ به مالیک برای 20 ران ضربه زدند.

در اوور هجدهم، گرین یک ران به ثمر رساند تا اولین قرن خود را مطرح کند و تیمش را با پیروزی 8 ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد به خانه هدایت کند.

پیش از این، ویورانت شارما و مایانک آگاروال یک ویکت 140 ران قرار دادند تا سان‌رایزرز حیدرآباد (SRH) را تا 200/5 در مقابل هندی‌های بمبئی (MI) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در اینجا در ورزشگاه وانکهده در روز یکشنبه هدایت کنند.

ویورانت اولین نیم قرن بازی خود را به ثمر رساند و پس از به ثمر رساندن 69 توپ از 47 توپ به پاویلیون بازگشت، در حالی که مایانک آگاروال اولین پنجاه توپ خود در این فصل را با 83 توپ از 46 گل به ثمر رساند.

اولین ضربه زدن، ویورانت و مایانک آگاروال، بازکننده‌های SRH، شروع خوبی داشتند، زیرا در نیمه اوور حتی یک ویکت را از دست ندادند و 53 ران روی اسکوربورد اضافه کردند.

ویورانت بتمن جوان، 50 توپ از 36 توپ در 9.5 اوور به ارمغان آورد. نگرانی M.I. افزایش یافت زیرا هر دو بازکننده در وسط قوی بودند و 100 دوش در 11 اور اضافه کردند.

در اور سیزدهم، ویورانت و آگاروال جیسون بهرندورف را در حالی که در 19 ران انباشته بودند، مجازات کردند و دو شش و یک چهار ضربه زدند.

آگاروال همچنین در آخرین مسابقه SRH به فرم خود بازگشت و پنجاه توپ خود را در 12.2 اور به ثمر رساند.

پس از یک بازی خوب با 69 توپ از 47 توپ، ویورانت توسط آکاش مدوال در 13.5 اوور اخراج شد. او در اینینگ های خود نه چهار و دو شش زد.

ضربه آگاروال زمانی پایان یافت که آکاش مدهوال در 16.4 اور او را بولد کرد. او در مقابل 46 توپ، 83 توپ درخشان را به ثمر رساند. MI سپس ویکت سریع گلن فیلیپس را گرفت که تنها یک ران به ثمر رساند. کریس جردن او را در 17.4 اور اخراج کرد.

MI در نوزدهمین اوور مادوال یک بازگشت عالی داشت زیرا توپ های ضربتی را پشت سر هم حذف کرد. او هاینریش کلاوزن را در 18 و سپس هری بروک را برای اردک اخراج کرد.

با آخرین توپ در 6، SRH در 20 اور مجموع 200/5 را ثبت کرد. Sanveer Singh 4* و Aiden Markram 13*.

آکاش مادوال منتخب بولرها بود زیرا او چهار ضربه زن را که تنها 37 دوش را واگذار کردند، اخراج کرد. جردن همچنین توانست یک ویکت بگیرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله