عمل زیبایی کشیدن گوشه چشم از شقیقه

اگر در رفع مشکلات این قسمت ژل تأثیرگذار نباشد، از جراحی استفاده شده و پوست به طور کامل کشیده میشود. بهعنوانمثال متخصص میتواند برای حجمدهی به گونهها و رفع خطوط افقی پیشانی در این نواحی ژل تزریق کند. بهعنوانمثال در روش تزریق ژل یا روش لیفت با نخ در بدن کلاژنسازی انجام میشود. بهعنوانمثال آسپیرین، وارفارین، ویتامین E، زعفران و… به وسیله لیفت مژه شما مژه هایی بلندتر، ضخیم تر و فر خواهید داشتم که زیبایی بسیار زیادی در چشم های شما ایجاد میکند. هر چه بیشتر این روشها تمدید شوند، بهمرورزمان کمتر به آن نیاز خواهید داشت. جدایی از لیفت مژه کارهایی مثل کاشت مژه و اکستنشن مژه و همچنین از مژه مصنوعی نیز استفاده میشود که هر یک از این ها روش های مختلف و همچنین هزینه های متفاوتی را در بر دارد. کبودی : معمولا در افرادی که اقدام به جراحی لیفت شقیقه می کنند، کبودی صورت مخصوصا در اطراف چشم ها مشاهده می شود. پزشک متخصص زیبایی با توجه به نوع چشم و شرایط بیمار بهترین روش لیفتینگ چشم را پیشنهاد میدهد. در این حالت تنها یک ناحیه تحت عمل زیبایی قرار نمیگیرد.

لمینت مژه : لمینت مژه یک روش نوین برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است. جهت کاهش تورم و کبودی ها بهتر است هنگام استراحت کردن یا خوابیدن با قرار دادن یک بالش اضافی درزیر شانه های خود سر شما با یک زاویه 20 تا 30 درجه بالاتر از سطح بدن شما باشد. همچنین از ماساژ یا فشار دادن شقیقهها نیز خودداری کنید. برخی از متخصصان توصیه میکنند، تا چند روز از فعالیتهای شدید مانند ورزش خودداری کنید. برای جلوگیری از بازشدن بخیهها باید از حرکات شدید خودداری کرد و تا چند روز استراحت کامل داشت. به همین دلیل پس از عمل جای بخیهها به طور واضح دیده نمیشود. جراح پس از ایجاد برش پوست را تا جای ممکن به سمت بالا میکشد. ممکن است، جراح یک برش بالای سر ایجاد کرده یا از چند برش کوچک برای بالا کشیدن پوست استفاده کند. در موعد مقرر برای کشیدن بخیه ها مراجعه شود. با استفاده از یک سوزن نازک، نخهای باریکی وارد پوست شقیقه میشود و با کشیدن آنها شقیقه لیفت دادهمیشود. لیفت پیشانی و ابرو با توجه به مزایا و نتایج مثبت و ماندگاری بالایی که دارد توانسته با استقبال بسیاری از افراد برای از بین بردن علائم پیری تبدیل شود.

برای از بین بردن عوارض پیری، توصیه می شود که از جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی به همراه لیفت شقیقه استفاده شود. انجام لیفت در مقابل عمل جراحی بینی، عوارض بسیار کمتری دارد. گاهی امکان پرس و جو از افرادی که تجربه جراحی با پزشک را پشت سر گذاشته اند نیز بسیار کمک کننده است. این افراد تزریق ژل و بوتاکس را راه حل مناسبی برای درمان چین و چروک ها می دانند؛ اما نکته مهم این است که برای اینکه از بوتاکس نتیجه مطلوبی حاصل شود، نیاز به چندین جلسه درمان است. اما اگر از فرم بینیتان راضی نیستید و نیاز به تغییر بیشتر میبینید، عمل جراحی بینی گزینه منطقیتری به نظر میرسد. درصورتیکه افتادگی با نخ برطرف نشود، متخصص گزینه جراحی را انتخاب میکند. معمولا افرادی که به دنبال زیبایی و جذابیت هستند تنها گزینه ای که به ذهنشان می رسد، انجام عمل بینی یا رینوپلاستی است. آخرین روش پیشنهادی در افراد با سنین بالا روش جراحی بوده که معمولاً همراه با جراحی لیفت صورت انجام میشود. متخصص پوست برای این افراد لیفت چشم را پیشنهاد میدهد.

ژل گودی زیر چشم را پرکرده و به این ناحیه حجم میدهد. معمولاً برای رفع گودی و تیرگی زیر چشم تزریق ژل یا چربی پیشنهاد میشود. برخی افراد بهصورت ارثی یا به دلیل افزایش سن دچار تیرگی و گودی زیر چشم میشوند. با افزایش سن ایجاد چینوچروک و خطوط افقی روی پیشانی طبیعی است. بعد از عمل لیفت شقیقه ممکن است مقدار کمی تورم و کبودی ایجاد شود. در مواردی ممکن است محلهای برش جراحی یا ورود و خروج نخها کمی خارش داشته باشد. در بسیاری از افراد با نوسانات وزنی و افزایش سن پوست قسمت ران و بازو دچار افتادگی میشود و در ناحیه ران ممکن است سلولیتهایی ایجاد شود که برای هیچکس خوشایند نیست. به منظور برطرف کردن اختلالات و مشکلات پوستی از قبیل اسکارها و لک ها، این امکان وجود دارد که شیوه های جراحی لیفت را با روش های غیرجراحی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس، درمان های لیزری و لایه برداری شیمیایی پوست ترکیب کرد. ژل با حجمدهی و سفت کردن پوست به جوانسازی این ناحیه کمک میکند. برای این ناحیه نیز میتوان از روشهای مختلف جوانسازی استفاده کرد. لیفت چشم حالت خسته و افتاده چشم را برطرف کرده و در جوانسازی پوست بسیار مؤثر است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لیفت شقیقه نداف کرمانی وب سایت خود باشید.