آموزش طراحی سایت با وردپرس WordPress

سیستم وردپرس با زبان برنامه نویسی php ساخته شده php هم یک زبان اوپن سورس و رایگان هست که این ویژگی در وردپرس هم وجود دارد بنابراین اگر وبسایت وردپرسی شما نیاز به تغییر یا توسعه برای شخصی سازی داشته باشد هر برنامه نویسی که در زبان php تخصص داشته باشد میتواند کار شما را انجام دهد در حقیقت وردپرس برای توسعه و شخصی سازی به هیچ عنوان محدود به یک شرکت یا تیم خاص نیست و همینطور که عرض کردم تمام برنامه نویسان php در سراسر دنیا میتوانند روی وردپرس و توسعه آن کار کنند بنابراین شما برای توسعه وبسایت خود محدود به همکاری با یک شخص یا شرکت خاصی نیستید و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

آموزش html و css اولین مرحله برای شروع یادگیری کدنویسی وردپرس است البته قبلش نحوه کار با خوده وردپرس را بلدید، شما با html css میتوانید ظاهر وبسایت تان را تغییر دهید درواقع اگر بخواهیم تعریف شفاف و ساده از کدنویسی html css داشته باشیم میتوانیم اینطور بگوییم که هرچیزی که در صفحه وب میبینید و قابل مشاهده است توسط کدهای html و css طراحی شده حالا اگر بخواهیم نقش هر کدام را بصورت مجزا بررسی کنیم میتوانیم صفحه وب را به یک ساختمان تشبیه کنیم ساختمانی که اسکلت آن توسط کدهای html ایجاد میشود و از آن طرف زیبایی، رنگ و لعاب و استایل ساختمان توسط کدهای css تولید میشود با این حساب میتوانیم نتیجه بگیریم که html و css مکمل هم هستند و باید باهم استفاده شوند تا محصول کاملی ارائه دهند.

برای تهیه سر فصل های این دوره آموزش وردپرس، از سال ها تجربه که در حوزه وردپرس کسب کرده ام، استفاده شده است. اما اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت کسب درآمد است حتما می بایست اقدام به شرکت در دیگر دوره های طراحی سایت مانند html و css و یا سئو نمایید که آموزش های رایگان این دوره ها هم در سایت آریا تهران موجود می باشد.

تبلیغات توی نت زیاده طراحی سایت با ورد پرس بهتره یا خرید سایت ساز از سایتهای مختلف مثل پروتال و فیلم آموزش اسلاید شو وردپرس … در اینجا لیستی از انواع سایت هایی که میتوان با وردپرس راه اندازی کرد را میتوانید ببینید. من قصد راه اندازی سایت فروشگاهی دارم… سلام من ویندوز ۷ دارم برایم که مشکلی پیش نمیاد ؟ وقتی localhost/wordpress رو میزنم صفحه ی وارد کردن اطلاعاتی که برام باز میشه باویدیو شما فرق داره. در این صفحه شما به فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا رایگان فیلم آموزش درون ریزی دمو قالب وردپرس دسترسی خواهید داشت. بزرگوار، شما موقعی که یک سایت رو میسازی، مخاطبین شما سه دسته هستند، یکسری با موبایل وارد صفحه شما می شوند، یکسری با تبلت وارد صفحه شما می شوند، و یکسری هم با کامپیوتر وارد صفحه شما می شوند، پس شما باید سایتی که میسازی به صورت ریسپانسیو باشه، یعنی حالت نماش درستی برای موبایل، دسکتاپ و تبلت داشته باشه.