عمران مالک: “SRH خوب عمل نمی کند”: ظهیر خان به NDTV می گوید که “رهبری” کم بود

تصویر فایل SRH از ضربان ساز هندی عمران مالک© BCCI/IPL

از زمان افتتاحیه IPL 2022، عمران مالیک به سختی در IPL 2023 حضور پیدا کرده است. این بازیکن سرعت جامو و کشمیر که در آخرین نسخه IPL همه را تحت تاثیر قرار داد، توسط فرنچایز SunRisers Hyderabad به مقدار کم مورد استفاده قرار گرفته است. او تنها هفت بازی در IPL 2023 انجام داد که در آن پنج ویکت گرفت. اقتصاد آن نیز کوچک بود (10.35 РРО). پس از یک عملکرد ضعیف، مالک از ترکیب یازده قهرمان سابق حذف شد و آخرین بار در یک مسابقه در 29 آوریل بازی کرد.

ظهیر خان هندی می گوید عمران 23 ساله حق رای دادن خود را به اشتباه مدیریت کرده است. پس از موفقیت آمیز بودن IPL 2022، عمران شانس حضور در تیم کریکت هند را نیز به دست آورد. او تاکنون هشت ODI و هشت T20I بازی کرده است.

“من احساس کردم که عمران مالک توسط فرنچایز آنطور که فرنچایز باید با او رفتار می کرد، رفتار نمی کرد، روشی که SRH باید از خدمات او استفاده می کرد. ظهیر خان، کارشناس IPL در پخش کننده رسمی دیجیتال جیو سینما، به NDTV گفت.

ستاره سابق ضربان‌ساز بازوی چپ اضافه کرد که عمران در SRH راهنمایی مناسبی دریافت نکرد.

وقتی در مورد یک خیاط جوان صحبت می کنید، به دنبال ایجاد چنین محیط و حمایتی نیز هستید. و این راهنمایی لازم است. متأسفانه، SRH آن را مشاهده نکرد. به همین دلیل است که او فصلی را که داشته است، داشته است.”

حتی عرفان پاتان، بازیکن سابق هند، که قبلاً با تیم ایالتی جامو و کشمیر عمران همراه بود، از نحوه برخورد SRH با عمران گیج شده بود.

سریع‌ترین بازیکن لیگ که در کاسه‌زن می‌نشیند مرا گیج می‌کند. عرفان پاتان در توییتی نوشت: تیمش با عمران مالک بدرفتاری کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله