“این تازه برمی گردد”: بازیکنان تیم ملی انگلیس نگران مصدومیت جوفر آرچر هستند

جوفرا آرچر، پرتاب‌کننده سریع انگلیسی، آزمون مقابل ایرلند و سری Ashes را که از 16 ژوئن آغاز می‌شود، از دست خواهد داد. جیمز اندرسون کهنه کار ضربان قلب به هم تیمی خود تسلیت گفت و گفت که برای او احساس می کند زیرا می داند که جوفرا چقدر سخت کوش است و سعی می کند به فرم خود بازگردد. جوفرا آرچر در کمپین IPL 2023 هندی های بمبئی ظاهر شد که به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم خارج شد. آرچر از شکستگی استرس در آرنج راست خود رنج می برد. او از فوریه 2021 کریکت تست بازی نکرده است. او تنها توانست پنج مسابقه برای MI انجام دهد و تنها دو ویکت با نرخ اقتصادی ناامیدکننده 9.50 گرفت.

جیمز اندرسون، پرتاب کننده سرعتی 40 ساله انگلیسی، نگرانی های خود را در مورد جافری آرچر بیان کرده است. این فقط برمی گردد و او را آزار می دهد، بنابراین من کاملاً از او ناراحت هستم. اندرسون به اسکای اسپورت نیوز گفت: می دانم که او چقدر سخت کار کرده است تا به حالت اولیه بازگردد و امیدوارم خیلی بد نباشد و او بتواند هر چه زودتر بازگردد.

وی در ادامه افزود: «وقتی می‌بینید فردی با همین آسیب‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، فکر می‌کنم این کار هوشمندانه‌ای است که تلاش کنید و حجم کاری خود را مدیریت کنید و چه یک یا دو فرمت به نظر برسد، احتمالاً هوشمندانه است. این چیزی است که او باید در آینده با مربیان کار کند.”

جیمز اندرسون در آستانه بازی با ایرلند در استادیوم کریکت لردز نگران مصدومیتش است. او در جریان مسابقه اخیر قهرمانی شهرستان لنکاوی مقابل سامرست دچار کشیدگی جزئی کشاله ران شد.

جیمز اندرسون، ویکت‌گیر تمام دوران‌های انگلیس، مایل است در هرچه بیشتر مسابقات ممکن بازی کند، اما تمرکز اصلی او بر آمادگی کامل برای رویارویی با استرالیا در ژوئن برای Ashes است.

«ما می دانیم که سریال امسال چقدر مهم است. جیمز اندرسون به اسکای اسپورت گفت: “بدون بی احترامی به ایرلند، ما می خواهیم تا جایی که ممکن است بازیکنان بیشتری برای اولین آزمایش خاکستر آماده باشند، بنابراین امیدوارم که من آماده باشم.”

انگلیس روز سه شنبه ترکیب خود را برای تست مقابل ایرلند اعلام کرد که از اول ژوئن در لردز انگلیس برگزار می شود.

بن استوکس تیم 15 نفره را هدایت خواهد کرد و اولی پوپ، باتشکار راست دست، نایب کاپیتان خواهد بود.

انگلیس با بازگشت جانی بیرستو، ضربه بان ویکت بان، که از آگوست گذشته پس از یک حادثه گلف که باعث شکستگی پای چپ و رگ به رگ شدن مچ پا شد، از میادین دور بود، تقویت شده است.

جوفرا آرچر پس از اینکه در تمام تابستان به دلیل شکستگی استرس مکرر در آرنج راستش از بازی خارج شد، یکی دیگر از همکاران قابل توجه خواهد بود.

مارک وود و کریس ووکس، بول‌بازهای سریع، بازمی‌گردند، دومی برای اولین بار از مارس 2022 به تیم تست بازگشت. اگر او در رده یازدهم انتخاب شود، این اولین آزمون او در زمین خانگی در دو سال اخیر خواهد بود.

این دومین آزمون بین دو کشور خواهد بود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. جالب اینجاست که اولین بازی سال 2019 نیز یک بازی چهار روزه بود که در آن انگلیس با 143 ران پیروز شد.

از آنجایی که بازی Ashes خانگی مقابل استرالیا از 16 ژوئن آغاز می شود، انگلیس مشتاقانه منتظر است تا قبل از رویارویی با رقبای سرسخت خود کمی زمان بازی را بدست آورد.

ترکیب: بن استوکس (ج)، جیمز اندرسون، جاناتان بیرستو، استوارت برود، هری بروک، زک کراولی، بن داکت، دن لارنس، جک لیچ، اولی پوپ، متیو پاتس، اولی رابینسون، جو روت، کریس ووکس، مارک وود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله