ضربه بزرگ برای LSG Gautam Gambhir. کاپیتان KL Rahul در جریان بازی IPL 2023 مقابل RCB با درد زمین را ترک کرد. عکس را ببینید

عکس ها: ضربه بزرگ برای گوتام گامبر LSG.  کاپیتان KL Rahul مصدوم شد و در جریان بازی IPL 2023 مقابل RCB با درد زمین را ترک کرد

KL Rahul از درد در بازی LSG vs RCB IPL 2023 گریه می‌کند.© توییتر

در بازی خانگی خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور در لاکنو در روز دوشنبه، لاکنو سوپر جاینتز زمانی که کاپیتان آنها KL Rahul پس از تلاش برای زمین بازی از شدت درد زمین را ترک کرد، ضربه اولیه ای خورد. این حادثه در آخرین توپ اوور دوم مارکوس استوینیس رخ داد، زمانی که راهول به نظر می رسید که همسترینگ خود را می کشد در حالی که سعی می کرد مرز فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB را در پوشش ها متوقف کند. راهول در حالی که می دوید تا توپ را متوقف کند، روی زمین افتاد و پای راستش را از درد گرفته بود. او بلافاصله توسط فیزیوتراپیست ها تحت مداوا قرار گرفت و از زمین مسابقه خارج شد.

در صحبت کردن در مورد بازی، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) برنده بازی شد و برای اولین بار در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در لیگ برتر هند (IPL) در کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana انتخاب شد. استادیوم در لاکنو روز دوشنبه.
RCB مسابقه مقدماتی IPL 2023 خود را مقابل Kolkata Knight Riders (KKR) در بنگلور شکست داد. LSG با 10 امتیاز، پنج برد و سه باخت در رده دوم جدول قرار دارد. از سوی دیگر، RCB با هشت امتیاز از چهار برد و همین تعداد باخت در رده ششم جدول قرار دارد.

“ما خفاش را خواهیم داشت. من احساس می‌کنم در اینینگ‌های دوم کمی چرخش بیشتر خواهد شد. اکنون احساس خیلی بهتری دارم. ما امشب جاش هیزل‌وود را داریم و آنوج جایگزین شهباز خواهد شد. تیم ما برای این بازی‌ها مناسب است. فاف دو پلسیس، کاپیتان تیم رویال چلنجر بنگلور (RCB) در مراسم پرتاب گفت: «امشب در آستانه بازی خوب است.

کار سختی در این زمین برای هر دو تیم خواهد بود. فقط یک تعویض آوش خان از دست می دهد و K Gautham وارد می شود. با دو بار بازی در اینجا، می دانیم که در اینجا از چرخش بیشتر از سرعت استفاده می شود. من فقط می خواهم در لحظات سخت آرامش خود را حفظ کنم. تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت کردیم این است که با یک طرز فکر محکم وارد بازی نمی شویم و باید خوب بازی کنیم و آنها را به مجموع پایین محدود کنیم.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله