شیمران هتمایر، ستاره RR در درگیری لفظی با سام کوران از PBKS، شیطنت‌ها با خفاش همه‌گیر می‌شود. نگاه کن

راجستان رویالز در مسابقه پلی آف IPL 2023 زنده ماند و روز جمعه پنجاب کینگز را با چهار ویکت شکست داد. با این برد، RR با 14 امتیاز از همین تعداد بازی به رده پنجم صعود کرد. اگرچه سرنوشت آنها دیگر در دست آنها نیست، اما همچنان می توانند با نتایج متفاوت به پلی آف راه یابند. این مسابقه تا آخرین بازی ادامه یافت اما در فینال 6 اور دهروا ژورلا، راجستان رویالز روز جمعه در ورزشگاه انجمن کریکت هیماچال پرادش در دارمسالا پیروز شد.

این مسابقه همچنین شاهد یک رویداد غیرمعمول بود که در آن شیمران هتمایر، بت‌باز ستاره RR و سام کوران، بازیکن همه‌جانبه PBKS درگیر جنگ لفظی شدند. هتمیر که 28 توپ 46 او در پیروزی RR بسیار مهم بود، پس از اصلاح تصمیم ضربه زن در مورد پنجمین توپ از اور 17، با کوران درگیر شد. بازی ذهنی در نوزدهم ادامه پیدا کرد و کوران دوباره به کاسه آمد که هتمایر پس از ضربه چهار ضربه ای به او زد. در نهایت کوران در همان اوور به دست هتمایر افتاد.

تماشا کنید: ستاره RR در دعوای لفظی با Curran PBKS، کارهای بد با خفاش ویروسی می شود

در مورد بازی Chasing 188، راجستان رویالز با از دست دادن بتمن ستاره خود، جاس باتلر در اور دوم، ضربه اولیه ای را متحمل شد. یاشاسوی جیسوال شروعی عالی با یک چهار داشت و سپس از اواسط بازی چند تا چهار ضرب کرد تا امتیاز اول سام کوران را 12 کند.

Jaiswal و Devdut Padikal اطمینان حاصل کردند که فشار پس از سقوط یک ویکت اولیه افزایش نیابد، زیرا آنها تهاجمی بازی کردند و با زدن یک ضربه 4 و 6 نتیجه را به 57/1 در پایان پاورپلی رساندند.

PBKS در سه اور بعدی شرایط را محکم نگه داشت و پادیکال سپس در اوور دهم به دنبال اضافه کردن امتیاز بود، زمانی که آرشدیپ را برای شش ضربه زد و سپس پنجاه خود را بالا آورد، اما آرشدیپ به عقب برگشت تا او را در نقطه دو توپ بعد از تیم میهمان بگیرد. در نیمه راه به 86/2 رسید.

وقتی راهول چهار، سانجو سامسون را در پای مربع عمیق گرفت، RR به سرعت دو ویکت را پشت سر هم از دست داد.

در حالی که نرخ دویدن مورد نیاز از 10 گذشته بود، RR دنده خود را تغییر داد زیرا شیمرا هتمایر و جیسوال در سه اور بعدی سه شش و چهار چهار را شکستند و 43 دوش جمع کردند.

جیسوال (50 گل از 36) سپس به 50 توپ از 35 گل رسید، اما اینینگ های او در همان اوور به پایان رسید، زمانی که توپ را مستقیماً به دست ریشی داوان در اوور ناتان الیس فرستاد.

پیسر استرالیایی یک بولینگ خوب انجام داد و فقط 7 ران را به عنوان معادله نشان داد که 47 از 30 لازم بود.

با 39 توپ مورد نیاز برای 24 توپ، هتمایر 4 توپ را از کوران زد، اما دو توپ بعد او خوش شانس بود زیرا هارپریت برار نتوانست در یک پای کوتاه، یک توپ دشوار را حفظ کند. سپس هتمیر در حالی که به دنبال کشیدن بود از پشت گرفتار شد، اما بلافاصله آن را دید و تکرارها نشان داد که خفاش خاموش است. کوران تنها 6 ران داد زیرا معادله به 33 کاهش یافت و 18 توپ مورد نیاز بود.

رابادا هجدهمین بازی را در پای جلو بدون توپ شروع کرد و رایان پاراگ توپ را برای شش ضربه آزاد ارسال کرد و سپس توپ بعدی را برای شش ضربه بزرگ دیگر در عمق میانی ویکت ارسال کرد. گرچه رابادا ضربه محکمی به عقب زد تا آن را از آخرین توپی که در نقطه عقبی از لبه جلو گرفته شده بود منحرف کند. دروو ژورل، بت‌زن RR به جای یوزوندرا چاهال در ترکیب به میدان آمد.

با 19 مورد نیاز 12، هتمیر چند تا از چهار توپ را شکست و آنها 10 توپ را از چهار توپ خارج کردند. اما سپس داوان یک غواصی خوب در پوشش اضافی گرفت تا خطرناک Hetmyer 46 (28) را رد کند. کوران 10 ران را واگذار کرد و در اوور ماقبل آخر یک ویکت گرفت.

ترنت بولت فرصتی برای گلزنی از آخرین توپ داشت، اما ضربه زن حاضر نشد زیرا آر آر ضربه ژورل را می خواست.

با نیاز به 5 از سه، ژورل با شیرجه زدن به پایین و ضربه زدن مستقیم روی زمین به پایان رسید تا RR با چهار ویکت در مسابقه پیروز شود.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله