“شما به محافظ قفسه سینه نیاز دارید”: وقتی ام اس دونی ستاره هندی را با درخواست خفاش اذیت کرد

محمد سراج اولین تعامل خود با MS Dhoni را به یاد آورد.© BCCI/IPL

محمد سراج، مدعیان بنگلور هند و رویالز، اولین تعامل خود با ویکت گیر افسانه ای ام اس دونی را به یاد آورد. سراج در آخرین اپیزود Breakfast of Champions، در مورد سفر خود به کریکت و واکنش اولیه خود پس از ملاقات با افرادی مانند Dhoni و Virat Kohli به تفصیل صحبت کرد. سراج که در حال حاضر برای RCB در IPL 2023 بازی می کند، اولین بازی خود را در لیگ غنی در سال 2017 انجام داد و سپس اولین بازی خود را در هند در اواخر همان سال در T20I مقابل نیوزلند انجام داد.

سراج در مورد اولین تعامل خود با دونی صحبت کرد و گفت که چگونه کاپیتان سابق هند پس از درخواست خفاش پاهایش را کشید.

ما در دهلی بودیم و ماهی بای با خفاش آنجا بود. همه مردان جوان خفاش را خواستند. تردید کردم، اما در نهایت یک خفاش خواستم. او به شوخی گفت: «چرا خفاش داری و با آن چه کار می کنی؟ تو به یک محافظ سینه نیاز داری، من برایت می گیرم. اما او چوب خود را به من داد و گفت: “اگر این خفاش را بهتر کنی، من دو چوب دیگر به تو می دهم.”

سراج زمانی که توسط Sunrisers Hyderabad در حراج لیگ برتر هند (IPL) 2017 به قیمت 2.6 کرور روپیه حیرت‌انگیز ربوده شد، ابروهای زیادی برانگیخت. قیمت پایه آن روپیه بود. 20 میلیون

این بازیکن 23 ساله که برای تیم حیدرآباد بازی می کرد، 6 بازی انجام داد و 10 ویکت گرفت.

اتاق فکر RCB پتانسیل کافی را در این جوان دید و او را در حراج بازیکن IPL 2018 به قیمت 2.20 کرور خرید.

سراج پس از اولین حضور خود در T20I در سال 2017، باید تا سال 2019 منتظر می ماند تا اولین ODI خود را انجام دهد. در سال 2020، او اولین بازی خود را در برابر استرالیا در تست Boxing-Day انجام داد.

او در حال حاضر بخشی از تیم هند در سراسر فرمت است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله