شرم بر شما…: ستاره سرخپوستان بمبئی به گزارش‌های «دیوانه‌ای» درباره او که برای منافع شخصی نوشته شده است انتقاد می‌کند

اعتقاد بر این است که جوفرا آرچر، بازیکن تیم ملی بمبئی انگلیس و هند، به گزارش‌هایی مبنی بر سفر او به بلژیک برای انجام عمل جراحی آرنج در طول فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) واکنش نشان داده است. این جوان 28 ساله همچنین «خبرنگار» را به انتشار اطلاعات «بدون اطلاع از واقعیت ها و بدون رضایت من» متهم کرد. او در دو سال گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و حتی به تیم ملی T20 هم راه پیدا نکرده است. مسابقات جهانی 2021 و 2022. اگرچه این بازیکن در IPL 2022 حضور نخواهد داشت، MI خدمات Archer را در طول مزایده بزرگ IPL در سال گذشته به دست آورد.

آرچر که اولین بازی خود را برای MI مقابل رویال چلنجرز بنگلور انجام داد، تنها دو بازی از هفت بازی را برای قهرمانان پنج بار انجام داده است.

در میان نگرانی‌ها در مورد تناسب اندام او، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آرچر در میانه IPL 2023 به بلژیک پرواز کرده است تا عمل جراحی آرنج خود را انجام دهد، وجود دارد.

با این حال، آرچر از این گزارش انتقاد کرد و حتی گزارشگر را متهم کرد که از این وضعیت برای “منفعت شخصی” استفاده می کند.

«انتشار مقاله بدون اطلاع از حقایق و بدون رضایت من دیوانگی است. گزارشگر هر کسی که بود، شرمنده شما، اکنون زمان نگران کننده و نگران کننده ای برای یک بازیکن است و شما از آن برای منافع شخصی استفاده می کنید، این افراد مانند شما هستند که مشکل دارند.”

آرچر تاکنون دو مسابقه در IPL 2023 انجام داده و تنها یک ویکت گرفته است.

آرچر که اوایل سال جاری به کریکت بین‌المللی بازگشته است، همچنین به دنبال حضور در تیم انگلیس برای سری آتی Ashes برابر استرالیا است.

با وجود ‌ مجروح شدن در 16 ژوئن.

موضوعات مطرح شده در این مقاله