راجستان رویالز در مقابل سوپر کینگز وحشی چنای وظیفه ای در پیش رو دارد

راجستان رویالز که از شکست‌های پیاپی متحمل شده است، امیدوار است که با پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز در بازی خانگی خود در IPL در روز پنجشنبه به عقب برگردد، اما گفتن آن آسان‌تر از انجام آن خواهد بود زیرا تیم تحت رهبری MS Dhoni این کار را انجام داده است. در سه برد پیاپی CSK با رتبه برتر خود متشکل از روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه و شیوام دوبه که بیشتر اوقات با هم شلیک می‌کنند، سه برد آسان را به ثبت رسانده است در حالی که رویالز در دو مسابقه آخر خود شکست خورده است.

مسابقه پنج‌شنبه می‌تواند به نبردی بین بهترین batsmen های CSK و اسپینرهای کلاس جهانی رویالز تبدیل شود.

کانوی با 314 دوش در هفت مسابقه دومین ضربه زن برتر این فصل است، در حالی که رهان “تبدیل شده” که تنها 71 گل را از 29 توپ در روز یکشنبه مقابل کلکته نایت رایدرز به ثمر رساند، با 209 دوش از پنج بازی در فرم وحشتناکی قرار داشته است. با نرخ اعتصاب فوق العاده 199.04، بالاترین میزان در بین خفاش ها.

سلطنتی ها می توانند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شدند، کمی دلداری دهند. با این حال، حتی در آن زمان، CSK به سختی پیروز شد، زیرا طلسم آن ها، Dhoni، قبل از باخت با سه ران در مقابل تماشاگران میزبان، ساعت را با یک ضربه به عقب برگرداند.

همه چیز در حال حاضر متفاوت به نظر می رسد، با این حال، چنای پنجمین برد فصل خود را در برابر کلکته نایت رایدرز در باغ ادن در روز یکشنبه کسب کرد تا با 10 امتیاز به بالای جدول برسد.

پیروزی CSK در استادیوم ساوای من سینگ در روز پنجشنبه، چشم انداز پلی آف آنها را بیشتر بهبود می بخشد. سوپر کینگز، چهار بار برنده، شوت هایی برای تحقیر خانواده سلطنتی در حیاط خلوت خود دارند.

رویالز که دو شکست متوالی را متحمل شده است، ناامید خواهد بود تا کمپین خود را با عملکرد بالینی در برابر میهمان چنای به مسیر خود بازگرداند.

برای اینکه رویالز عملکرد خوبی داشته باشد، برای بازیکنانی مانند جوس باتلر، یاشاسوی جیسوال و کاپیتان سانجو سامسون حیاتی است که با خفاش اجرا کنند و سپس در زمینی که به توپ‌بازان کندتر کمک می‌کند، امیدوار باشیم که دو با تجربه راویچاندران اشوین و آتش سوزی یوزوندرا چهال.

آنها ممکن است در پایگاه خانگی خود بازی کنند، اما رویالز می تواند منتظر تعداد زیادی از هواداران خانگی در سکوها باشد که برای کاپیتان CSK، Dhoni، که احتمالاً در آخرین فصل خود در IPL ظاهر می شود، مانند چند روز پیش در کلکته، تشویق می کنند.

تیم‌ها (از): چنای سوپر کینگز: ماهندرا سینگ دونی (کاپیتان و بازیگر)، دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آمباتی رایودو، معین علی، بن استوکس، راویندرا جادجا، آجینکیا راهانه، سیساندا موگالا، شیوام دوبه، دواین مانتالیوس، ، نیشانت سیندو، راجواردان خانگرگکار، میچل سانتنر، سوهارنشو سناپاتی، سیمارجیت سینگ، ماتیس پاتیرانا، ماهش تکشانا، بهگات ورما، پراشانت سولانکی، شیخ رشید، توشار دشپنده.

راجستان رویالز: سانجو سامسون (c)، عبدالباسط، موروگان اشوین، راویچندران اشوین، کی ام آصف، ترنت بولت، جوس باتلر، کی سی کاریاپا، یوزوندرا چاهال، دونوان فریرا، شیمران هتمایر، جیسون هولدر، یاشاسوی جیسوال، اوبد کویرل ، دیودوت پادیکال، ریان پاراگ، کونال سینگ راتور، جو روت، ناودیپ ساینی، ساندیپ شارما، کولدیپ سن، آکاش واسیشت، کولدیپ یاداو، آدام زامپا.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله