“شاید اولین توپ را دریافت کردم اما…”: هند برای اردک MS Dhoni در فینال IPL عملکرد خوبی داشت.

چنای سوپر کینگز پس از شکست دادن گجرات تایتانز با پنج ویکت برای پنجمین عنوان خود در روز یکشنبه نام خود را در تاریخ IPL ثبت کرد. با تعقیب یک هدف اصلاح شده 171 در 15 اور به دلیل روش DLS، CSK در آخرین توپ زمانی که راویندرا جادجا، بازیکن همه کاره، مرز را شکست تا طرف خود را از خط عبور دهد، به پیروزی رسید. با این حال، یکی از مواردی که در جریان درگیری قله باعث شد طرفداران کاملاً ناامید شوند، اخراج MS Dhoni برای یک اردک طلایی بود. تقریباً همه طرفداران کریکت می خواستند شاهد کوبیدن هلی کوپتر نمادین Dhoni باشند، اما امید آنها توسط Mohit Sharma که کاپیتان CSK را در اولین زایمان حذف کرد، از بین رفت.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند گفت که اگر دونی ضربه برنده را زده بود، “آیشی روی اوج” بود.

“اگر او آنجا بود تا برنده شود، گیلاس بالای آن بود. اما در نهایت، از آنجایی که یک مرد تیم است، بسیار خوشحال خواهد شد. او ممکن بود توپ اول را بیرون بیاورد، اما تیمش عنوان قهرمانی را به دست آورد و در پایان این همه چیزی است که اهمیت دارد.”

چه صدها گل بزنی، چه پنج ویکت بگیر، اگر تیمت ببازد، جالب نیست. اما وقتی گل نمی‌زنید یا می‌توانید برای 40 تا 50 ران وقتی تیمتان برنده می‌شوید، شکست بخورید، این بسیار بزرگ است.»

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ به ثمر رساند در حالی که گجرات تایتانز 214 گل را در چهار توپ پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند به ثمر رساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

نه قدرت مطلق تایتان های گجرات و نه آب و هوای نامناسب در این دو روز نتوانست تیم دونی را از تساوی با رقبای سرسخت خود هندی های بمبئی از نظر بیشترین برد در IPL باز دارد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله