“او یک ویکت بان واقعی مسابقه تست است”: سرمربی سابق هند از KS Bharat در فینال WTC حمایت می کند

ساراندیپ سینگ، منتخب سابق هند می‌گوید انتخاب کی‌اس بهارات به جای ایشان کیشان به عنوان دروازه‌بان در فینال جام جهانی تست در برابر استرالیا بی‌معنی بود، و او همچنین اومش یاداو را بر شاردول تاکور در بازی یازدهم انتخاب می‌کرد. در غیاب ریشابه پنت مصدوم، کیشان، که هنوز کریکت تست بازی نکرده است، می تواند ایکس فاکتور را ارائه کند، اما ساراندیپ احساس می کند که بهارات به عنوان ویکت جلو به یازده می رود. “قطعا KS Bharat. او یک دروازه بان قابل اعتماد در یک مسابقه آزمایشی است و ما شاهد عملکرد تحسین برانگیز او مقابل استرالیا در خانه بودیم. او برای مدتی در اطراف بوده است و باید از این فرصت برخوردار شود.»

فینال WTC از 7 ژوئن در Oval لندن برگزار می شود. اسپینر سابق هندی گفت که زمان کیشان فرا خواهد رسید.

“ایشان بازی را باز می کند. من نمی گویم که او توانایی بازی در تست ها را ندارد. او یکی از بازیکنان آینده است، اما کریکت اورهای محدود را باز می کند. در شماره شش متفاوت خواهد بود.”

او استدلال کرد: “بله، او با توپ سنگین است، که ممکن است در انگلیس نتیجه معکوس داشته باشد، اما بهارات همچنین می تواند به خوبی توپ بزند و توپ بزند.”

سرعت اضافی اومش و مهارت های قدیمی او با توپ مفید خواهد بود.

محمد شامی و محمد سراج که در مسابقات IPL اخیراً به پایان رسیده است، بار را در بخش سرعت به اشتراک می گذارند در حالی که تیم هند باید بین Umesh Yadav و Shardul Thakur به عنوان سومین گزینه بولینگ سریع خود یکی را انتخاب کند.

ساراندیپ گفت: “من اومش را به شاردول انتخاب می کنم، زیرا او سرعت بیشتری دارد و می تواند توپ قدیمی را بچرخاند، او می تواند در مسیر بیضی بسیار مفید باشد.”

او گفت: “همه خفاش‌بازان هندی از بازی اول در فرم خوبی هستند و این برای تیم خوب است.”

من هیچ مشکلی با زدن ضربه زدن یا بولینگ به فینال نمی بینم. همه آنها در فرم هستند.

بله، شرایط انگلستان مثل همیشه چالش برانگیز خواهد بود و آنها با T20 وارد حالت تست خواهند شد. آب و هوا می تواند هر روز تغییر کند و هند باید خود را وفق دهد.

رویارویی با بولرهایی مانند استارک، کامینز و هزلوود چالش بزرگی است، اما ما باتینگ در سطح جهانی داریم.

این بازیکن 43 ساله که در زمان قهرمانی هند در تیم منتخب حضور داشت، گفت: “شوبمن تنها کسی است که زیاد در انگلیس بازی نکرده است، اما او در فرم زندگی خود است و باید کارهای بزرگی در آنجا انجام دهد.” سریال تاریخی در استرالیا در سال 2021. .

“پیسرهای استرالیایی زیاد توپ را تکان نمی دهند”

پیسرهای استرالیا به بولینگ در طول های دشوار عادت دارند و به اندازه سرعت های هندی یا انگلیسی ها توپ را تکان نمی دهند و ساراندیپ معتقد است که این به نفع هند خواهد بود.

“توپ باید ابتدا تاب بخورد. بیشتر بازیکنان استرالیایی، قدرت آنها این است که محکم به طول ضربه بزنند. آنها کسانی نیستند که توپ را زیاد تاب دهند.”

خشکسالی جام ICC باید با پیروزی WTC پایان یابد

هند از سال 2013 تاکنون موفق به کسب جام ICC نشده است، علیرغم اینکه به عنوان برگزیده مسابقات جهانی معرفی شده است.

ساراندیپ گفت که فینال بزرگ تماماً در مورد مقابله با فشار است و امیدوار است هند روز بدی مانند جام جهانی T20 سال گذشته یا نیمه نهایی جام جهانی 2019 ODI مقابل نیوزلند نداشته باشد.

وقتی می‌بینید که حتی در جام جهانی 2019 اکثر بازی‌ها را بردیم و در نیمه‌نهایی‌ها محبوب بودیم و باران می‌بارد، بازی به یک روز ذخیره موکول می‌شود و ما می‌بازیم.

او افزود: «اگر درباره دو سال گذشته صحبت کنید، بله، ما به پاکستان و انگلیس شکست خوردیم، اما اوضاع (در WTC) تغییر خواهد کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله