سیلی داوید دخیا در دیدار مقابل وستهم برای منچستریونایتد گران تمام شد.

دیوید دخیا در حالی که منچستریونایتد روز یکشنبه در مقابل وستهم شکست 1-0 را متحمل شد که تهدیدی برای شکست فصل آنها بود، یک زوزه دروازه بانی بزرگ ارائه کرد. یونایتد تنها چند روز پیش محبوبیت زیادی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بود، اما اکنون آنها به شدت در حال چرخش هستند، در حالی که چکش ها به امنیت نزدیک تر شده اند. نتیجه به اشتباه فاجعه بار دخیا در نیمه اول بستگی داشت که به سعید بنراهما اجازه داد تا در دقیقه 27 بعد از اینکه تیمش تا حد زیادی در بازه ابتدایی تسلط داشت، از او عبور کند.

اشتباه دخیا در روزی رخ داد که او با سبقت گرفتن از الکس استپنی با 540 دروازه بان تاریخ منچستریونایتد به بیشترین بازی ملی تبدیل شد.

یونایتد که با دریافت یک ضربه پنالتی در آخرین لحظه در شکست روز پنجشنبه برابر برایتون آسیب دیده بود، با پیروزی 2-0 آرسنال مقابل نیوکاسل رتبه سوم در همان روز تقویت شد.

آنها در رده چهارم باقی می مانند، اما اکنون تنها یک امتیاز از لیورپول داغ در رقابت برای جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده فاصله دارند، حتی اگر هنوز یک بازی در پیش داشته باشند.

اریک تن هاگ ناامید از دروازه بان محصور خود دفاع کرد اما گفت که تیمش همچنان سرنوشت خود را در این فصل کنترل می کند و چهار بازی باقی مانده در لیگ باقی مانده است.

سرمربی یونایتد به بی تی اسپورت گفت: اشتباهات بخشی از فوتبال هستند و در این تیم باید با آنها کنار بیایید و ریکاوری کنید زیرا این یک ورزش تیمی است.

در طول فصل او بیشترین کلین شیت را داشت و ما به عنوان یک تیم این کار را انجام دادیم. این ممکن است اتفاق بیفتد، فوتبال است، اما همه باید مسئولیت خود را بپذیرند.”

وستهام که این هفته در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا بازی می کند، در حال حاضر هفت امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

یونایتد بازی را درخشان در ورزشگاه لندن آغاز کرد و مارکوس راشفورد در دقیقه 17 به تیر دروازه برخورد کرد.

– اشتباه دخیا –
اما وستهم در جریان بازی پیش افتاد، زمانی که شوت پایین بنراهما از راه دور به نحوی از کنار دخیا عبور کرد.

به نظر می رسید که بازیکن اسپانیایی آن را پنهان کرده است، اما حرکت پای او درست به نظر نمی رسید و با وجود این، ‌ ———————– ——————————–.

او در حالی که وستهام جشن می گرفت، روی زمین دراز کشید و نمی توانست آنچه را که اتفاق افتاده بود درک کند.

دخیا فصل متفاوتی را پشت سر گذاشته است – او در مسابقه دستکش طلایی برای کسب بیشترین کلین شیت در لیگ برتر رهبری می کند – اما اشتباهات پرهزینه ای نیز مرتکب شده است.

یونایتد در دقیقه 32 بار دیگر به تیرک دروازه برخورد کرد که ضربه قدرتمند آنتونی پر جنب و جوش از روی تیرک دروازه و پشت سر منحرف شد.

مردان ده هاگ که در این فصل فقط 49 گل به ثمر رسانده اند، دومین گل کمتر در 9 گل برتر، در نیمه اول 11 شوت داشتند اما فقط یک شوت به سمت دروازه داشتند.

در حالی که ساعت به نیمه نیمه نزدیک می شد، دخیا یک ثانیه قبل از اینکه درخواست تجدید نظر پنالتی بزرگ برای توپ دستی روی ویکتور لیندلوف توسط داور پیتر بنکس اخراج شود، بنراهما را رد کرد.

وستهام در اوایل نیمه دوم دوباره گلزنی کرد، اما داور نشان داد که مایکل آنتونیو روی دخیا خطا کرده است.

یونایتد به سختی دست و پنجه نرم می کرد و توماس سووچک در کمتر از 20 دقیقه مانده به پایان توپ را با ضربه سر وارد دروازه یونایتد کرد، اما داوران با اعلام آفساید گل دوباره آنها را نجات دادند.

تن هاگ آزاد شد و به جیدون سانچو و مارسل سابیتزر حمله کرد و قبلا آنتونی مارسیال را به جای ووت وهورست بی‌اثر معرفی کرده بود، اما آنها نتوانستند راهی برای بازگشت پیدا کنند.

دیوید مویس، سرمربی وستهم، “شخصیت بزرگ” تیمش را تحسین کرد و گفت که تیم های زیر آنها به سختی می توانند آنها را بگیرند، حتی اگر از نظر ریاضی ایمن نباشند.

او گفت: “این عدد ثابت نشده است که شما را در لیگ برتر نگه دارد، بنابراین باید منتظر بازی بعدی باشیم و برای کسب امتیاز بیشتر تلاش کنیم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله