سونیل گاواسکار: “هیچ وقت کاپیتانی مثل ام اس دهنی وجود نخواهد داشت”.

MS Dhoni با CSK 4 عنوان IPL را به دست آورد© BCCI/Sportzpics

دهلی نو:

سونیل گاواسکار، اسطوره باتینگ، ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای را به عنوان بهترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر هند ستود و گفت: “هیچ کاپیتانی وجود نداشته و در آینده نیز نخواهد بود.” Dhoni 200 مسابقه را به عنوان کاپیتان CSK در بازی مقابل راجستان رویالز در چنای در 12 آوریل انجام داد که آنها با سه ران شکست خوردند. کاپیتان 41 ساله سابق هند اولین بازیکنی بود که به این موفقیت در تاریخ IPL دست یافت.

CSK می داند که چگونه از شرایط سخت خارج شود. این تنها تحت رهبری MS Dhoni امکان پذیر بود. کاپیتان بودن در 200 مسابقه بسیار سخت است. کاپیتان بودن در بسیاری از مسابقات سنگین است و ممکن است بر عملکرد او نیز تأثیر بگذارد.

اما ماهی متفاوت است. او یک کاپیتان متفاوت است. چنین کاپیتانی وجود نداشت و در آینده نیز وجود نخواهد داشت.

Dhoni از زمان آغاز به کار IPL بخشی از CSK بوده و دو سال (2016-2017) که این تیم به دلیل دخالت مقامات آن در فعالیت های غیرقانونی تعلیق شد، محروم بود. در فصل 2016، او در 14 مسابقه هدایت تیم منحله Rising Pune Supergiants را بر عهده گرفت و مجموع کاپیتان خود را به 214 رساند.

CSK از Dhoni چهار بار عنوان IPL را به دست آورده است. قبل از بازی مقابل RR در 12 آوریل، رکورد او به عنوان کاپیتان CSK 120 برد، 79 باخت و یک تساوی است.

گاواسکار همچنین ویرات کوهلی را به خاطر شروع عالی تیمش رویال چلنجرز بنگلور در مسابقات خود در این فصل تمجید کرد.

ویرات کوهلی شروع پرواز با RCB را در شروع اینینگ ها می دهد. او برای شروع‌های RCB و دوندگی‌هایی که تیم موفق می‌شود به لطف شروع‌هایش در هیئت مدیره پست کند، شایسته اعتبار زیادی است. اینها نشانه های خوبی برای RCB هستند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله