سورو گنگولا ، رئیس BCCI گفت که هند با انگلیس پنج T20I بازی می کند

سورو گنگولا ، رئیس BCCI گفت که هند با انگلیس پنج T20I بازی می کند

آخرین باری که انگلیس از هند برای آزمایش در سال 17-2016 بازدید کرد. آنها یک سری پنج مسابقه ای را با نتیجه 4 بر صفر از دست دادند.© BCCI


سوروو گانگولی ، رئیس BCCI گفت ، اگر بازدیدکنندگان در اوایل سال آینده به سراسر کشور سفر کنند ، هند 5 T20I در برابر انگلیس بازی خواهد کرد. اگرچه صحبت از احمدآباد بود ، جایی که دادگاه های روزانه علیه انگلیس در حال برگزاری است ، هنوز مسیر کامل اعلام نشده است. کاپیتان پیشین هند روز سه شنبه گفت که این یک تور کامل از چهار آزمایش ، سه ODI و پنج T20I خواهد بود.

بوق تجاری

گنگولی در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت: “انگلیس در چهار مسابقه آزمایشی ، سه مسابقه ODI و پنج T20I تور هند است. ترکیب دو طرفه آسان است ، زیرا فقط دو تیم وجود دارد.”

“ما باید به ارزیابی وضعیت ادامه دهیم ، بسیاری از مردم در مورد موج دوم COVID صحبت می کنند ، ما باید مراقب باشیم.”

گانگولی در مورد چهاردهمین دوره لیگ برتر هند گفت: “ما در تلاش هستیم IPL بعدی را در هند برگزار کنیم. این یک تورنمنت برای هند است. من همیشه به مردم می گویم که آنها باید اینجا باشند تا ببینند IPL برای هند چه معنی دارد.”

در چند سال گذشته ، BCCI در حال برنامه ریزی سری های ODI و T20I بوده است ، به خاطر داشته باشید که قرار گرفتن در معرض بعدی در 50 یا 20 رخ خواهد داد.

پنج تیم T20I برابر انگلیس آماده سازی خوبی برای تیم Wira Koli برای مسابقات جهانی T20 FIFA است که در ماه های اکتبر-نوامبر در هند برگزار می شود.

بالا رفته

در همین حال ، هند و استرالیا باید سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش انجام دهند. اولین ODI روز جمعه در میدان کریکت سیدنی (SCG) در تاریخ 27 نوامبر برگزار می شود.

ناخدا ویرات کوهلی پس از دریافت مرخصی پدری از BCCI ، قبل از بازگشت به خانه فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله