سناریوی پلی آف IPL 2023: چگونه بازی SRH می تواند بر RCB قابل اعتماد 4 Virat Kohli تأثیر بگذارد

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در طول IPL 2023© BCCI

چلنجرز بنگلور رویالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مسابقات سختی را پشت سر گذاشته است و با دو بازی مانده به پایان، Virat Kohli And Co هنوز شانس مناسبی برای راهیابی به پلی آف دارند. با 12 امتیاز از 12 بازی، RCB در رده پنجم جدول قرار دارد و پیروزی مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز پنجشنبه آنها را به یک مدعی ثابت برای پلی آف تبدیل می کند. در مسابقه قبلی خود، RCB کاملاً از راجستان رویالز پیشی گرفت و بولرها نقش مهمی داشتند.

با دو مسابقه مانده به پایان، RCB این شانس را دارد که به امتیاز 16 امتیازی برسد، اگر بتواند SRH و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را شکست دهد. پس از اینکه پنجاب کینگز توسط دهلی کپیتالز در یک مسابقه تساوی شکست خورد، دو برد برای کسب سهمیه برای آنها کافی است.

در حال حاضر، تنها رقابتی که آنها با آن روبرو هستند سرخپوستان بمبئی است که می توانند 16 امتیاز کسب کنند، اما RCB برتری جزئی دارد زیرا در حال حاضر کلین شیت بهتری دارند.

با این حال، شکست در دو بازی اخیر، RCB را در دردسر بزرگی قرار خواهد داد. Virat Kohli And Co قادر خواهد بود در این سناریو فقط 14 امتیاز کسب کند و این به راجستان رویالز، پنجاب کینگز و کلکته نایت سواران اجازه می دهد تا رویاهای خود را زنده نگه دارند. در چنین حالتی، نرخ خالص تصمیم نهایی را تعیین خواهد کرد.

در نتیجه، پیروزی در مقابل SRH رده پایینی برای حفظ شتاب و همچنین حفظ کلین شیت بسیار مهم است که می تواند برای آینده آنها بسیار مهم باشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله