سه مورد از چهار اتهام تجاوز جنسی علیه دانوشکا گوناتیلاکی بازیکن کریکت سریلانکایی لغو شد.

دانوشکا گوناتیلاکا، بازیکن کریکت سریلانکایی که سال گذشته به تجاوز جنسی به یک زن متهم شده بود، سه مورد از چهار اتهام تجاوز جنسی را روز پنجشنبه در سیدنی برطرف کرد. گوناتیلاکا به چهار فقره رابطه جنسی بدون رضایت متهم شد که به خاطر آن این مرد 32 ساله توسط پلیس سیدنی در هتل تیم در نوامبر گذشته در جریان جام جهانی T20 دستگیر شد. با این حال، دادستان سه اتهام را در دادگاه سیدنی رد کرد. پلیس گفت که بت زن سریلانکایی و زن 29 ساله از طریق یک اپلیکیشن دوستیابی با هم آشنا شدند. پس از قرار ملاقات، آن دو به خانه این زن در رز بی، سیدنی بازگشتند، جایی که گوناتیلاکا ظاهراً او را خفه کرده و به او تجاوز کرده است.

سیدنی مورنینگ هرالد گزارش داد: «دادستان هیو بادین، مدیر دادستانی عمومی، به دادگاه گفت که یک اتهام تایید شده است اما سه اتهام باقی مانده مربوط به رابطه جنسی بدون رضایت لغو شده است.

ادعای باقی مانده، طبق نامه واقعی پلیس که در دادگاه محلی داونینگ مرکز ثبت شده است، این است که مرد سریلانکایی دست به یک عمل جنسی “خشونت آمیز” زده است که در طی آن یک دست او را به مدت 20 تا 30 ثانیه دور گردن او قرار داده و خفه کرده است. او.”

گوناتیلاکا گفته می‌شود که تنفس زن را به مدت 6 ثانیه محدود کرده است، قبل از اینکه او “سعی کرد با گرفتن مچ دست متهم را بکشد، اما متهم برای 10 ثانیه دیگر گردن او را محکم کرد”.

بر اساس گزارش پلیس، این زن “ترس جان خود داشت و نتوانست از دست متهم فرار کند.”

سال گذشته، گوناتیلاکا بخشی از تیم سریلانکا T20 جام جهانی بود. با این حال، او تنها در اولین بازی آنها مقابل نامیبیا بازی کرد. او به دلیل پارگی همسترینگ از مسابقات حذف شد.

گوناتیلاکا، که در هشت تست، 47 ODI و 46 مسابقه بین المللی T20 نماینده سریلانکا بوده است، با بحث و جدل غریبه نیست.

در سال 2021، او توسط SLC به مدت یک سال تعلیق شد، زیرا او به همراه هم تیمی های کوسال مندیس و نیرشان دیکولا، حباب ایمنی زیستی تیم را در طول تور انگلستان شکستند.

SLC همچنین در سال 2018 به دلیل نقض مقررات منع رفت و آمد تیم، او را به مدت 6 ماه محروم کرد. در همان سال، گوناتیلاکا نیز پس از متهم شدن یکی از دوستان ناشناس او به تجاوز به یک زن نروژی، از سمت خود برکنار شد.

در سال 2017، هیئت مدیره او را به مدت 6 اور محدود محروم کرد، زیرا متوجه شد که گوناتیلاکا از تمرین صرف نظر می کند و بدون وسایل کریکت برای بازی ها حاضر می شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله