سقوط این فصل در بارسلونا چهارمین شکست در لیگ است


“بارسلونا” لیونل مسی چهارمین شکست فصلی خود در لیگ را متحمل شد ، وقتی شنبه با نتیجه 2 بر 1 به دست “کادیز” افتاد و “رئال” فشار خود را بر روی زین الدین زیدان کاهش داد و با قهرمانی در لیگ اول از اکتبر. “بارسا در حال حاضر در مکان هفتم قرار دارد و 12 امتیاز عقبتر از اتلتیکو مادرید است که رئال مادرید را 2-0 شکست داد.” – رونالد کومان ، مربی کاتالان گفت. وی افزود: “اختلاف 12 امتیاز با تیم قدرتمندی مانند دوومیدانی بسیار زیاد است.”

بوق تجاری

کومان پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در وسط بازی Ferencvaros سه تغییر ایجاد کرد ، وقتی دروازه بان مارک آندره تر اشتگن وارد زمین شد.

اما Ter Stegen اولین اشتباه پرهزینه را در اندلس 8 دقیقه بعد انجام داد که آلوارو خیمنز در همان تعداد بازی دومین گل خود را دریافت کرد.

خط دفاعی بارسا نتوانست کرنر را که روی تر استگن افتاد پاک کند ، اما خط ضعف او روی خط خودش توسط خیمنز انجام شد.

بعد از 56 دقیقه ، مربع کومان به سمت پدرو آلکالا به کمال گل رسید.

اما دومین اشتباه پرهزینه Ter Stegen هشت دقیقه بعد رخ داد.

کلمنت لانگلت قبل از این که تر اشتگن تحت فشار نگرانو نتواند توپ را پاک کند ، سعی در پرتاب آلبا داشت و مهاجم سابق منچسترسیتی در این مسابقه گل سوم خود در لیگ را ادعا کرد.

“اوقات سخت”

زیدان تحت فشار گفت پیروزی مادرید در سویا با نتیجه 1 بر 0 بعد از نتایج آزمون قابل توجه بود.

دروازه بان سویا بونو در نیمه دوم تلاش های وینیسیوس جونیور را به تور خود فرستاد و به شاگردان زیدان اجازه داد سه امتیاز کسب کنند و با شش امتیاز عقب تر از اتلتیک به مقام سوم جدول صعود کنند.

گزارش های مطبوعات اسپانیایی پس از دو شکست در سه بازی گذشته ، از جمله شکست در اواسط هفته توسط شاختار دونتسک ، که امید را برای مقدماتی لیگ قهرمانان رئال مادرید باقی می گذارد ، مائوریتزیو پاچتینو ، رئیس سابق تاتنهام و رائول ، مهاجم سابق مادرید ، کار زیدان.

زیدان گفت که پس از یک زمان “دشوار” از امتیازات خوشحال است.

وی گفت: “برای ما ، این سه نکته بسیار مهم است. این یک پیروزی شایسته برای یک حریف بسیار خوب است که می تواند هر زمان شما را به دردسر بیندازد. ما این کار را انجام دادیم.”

“اخیراً کمی مشکل است ، امروز ما باید از آن لذت ببریم ، خوشحال باشیم ، اما دیگر نه.”

اتلتیک که در 26 بازی در لالیگا شکست نخورده است ، پس از گلزنی تیم ملی فرانسه به توماس لمار و هافبک اسپانیایی مارکوس یورنته به وایادولید به دیگو سیمئونه ، به مقام اول جدول منتقل شد.

بالا رفته

“دو و میدانی” در میان 5 باشگاهی است که از ابتدای فصل در پنج لیگ اصلی اروپا در خانه خود شکست ناپذیر مانده است.

رئال سوسیداد که در آن زمان فقط یک بار در لیگ شکست خورده است ، در صورت شکست روز یکشنبه دپورتیوو آلاوس ، می تواند برتری خود را بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله