نیوزیلند و West Indies: جیسون هولدر از جمع کنندگان می خواهد پس از شکست در اولین آزمون “شروع به تحویل” کنند

نیوزیلند در مقابل West Indies: جیسون هولدر اصرار کنندگان را ترغیب می کند

در مسابقه دوم تست مقابل نیوزیلند ، جیسون هولدر چند گل اضافه می کند.© توییتر


کاپیتان غرب هند ، جیسون هولدر ، از بتمن های خود خواست که “در آینه نگاه کنند” پس از اینکه تیمش یک سرویس دریافت کرد و 134 دوش از نیوزیلند در اولین آزمایش در پارک Seddon در روز یکشنبه انجام داد. طرف هولدر به ترتیب از 138 و 247 دوش در اولین و دومین دوره تشکیل شد ، که همچنین هنگامی که نیوزیلند 519 دوندگی را شکست داد ، کاپیتان کین ویلیامسون بدون نقص 251. پس از پاکسازی هند غربی در 138 در اولین بازه ها ، برش های نیوزلند دوباره کار کردند هرج و مرج در مرحله دوم ، باعث می شود که غرب هند در 22/22 در 89/6 متزلزل شود. به نقل از ESPNcricinfo ، هولدر گفت: “من فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که ما شروع به صحبت می کنیم و صحبت را متوقف می کنیم. ما زیاد صحبت کردیم ، وعده های زیادی دادیم. من فکر می کنم باید در آینه نگاه کنیم و درک کنیم که باید کمی سخت تر بجنگیم.”

بوق تجاری

“ما احتمالاً پرتاب کردن حوله خیلی آسان است ، صادقانه است. ما فقط باید آن را برگردانیم و فقط ما می توانیم این کار را انجام دهیم. ما از پشتیبانی مدیریت و کارکنان پشتیبانی درخشان دریافت کرده ایم ، آنها همه چیز را در جای خود قرار داده اند. این فقط برای ما است که توجیه کنیم “، – او اضافه کرد.

تنها پوشش نقره ای در غیر این صورت ابرهای تیره ، مشارکت رکوردی در گل 155 برای گل هشتم بین جرمین بلک وود و آلزاری جوزف بود.

این زوج شنبه شب در ساعت 3 بعد از ظهر ضد حمله کردند و با شجاعت صبح روز یکشنبه ادامه یافتند و بازدیدکنندگان را به دلیل سقوط 89-6 در پارک Seddon در همیلتون بیرون کشیدند.

بالا رفته

هولدر گفت: “با تشکر از بلک وود و Alazari Joseph آلمان برای احترام گذاشتن در چوب ما ، اما صادقانه بگویم ، اولین سفارش ما فقط باید بلند شود.”

با این پیروزی نیوزلند در یک سری تست دو مسابقه با نتیجه 1 بر 0 پیش افتاد. آزمون دوم و آخر بین دو طرف 11 دسامبر در ولینگتون آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله