“سفر در زمان واقعی است”: ویدئوی “MS Dhoni از 2040” ویروسی شد، طرفداران شوکه شدند

دوبل MS Dhoni در بازی شماره 41 IPL 2023 در سکوها مشاهده شد.© توییتر

MS Dhoni در آستانه حرفه کریکت خود است، اما طرفداران او روز به روز در حال افزایش هستند. کاپیتان سابق هند در تاریخ 15 آگوست 2020 برای بازی ملی خود وقت گذاشت، اما او همچنان یک بازیکن فعال در لیگ برتر هند باقی ماند. Dhoni که کاپیتان چنای سوپر کینگز در T20 فوق‌العاده است، همچنان به گسترش جذابیت خود با دستکش‌های رعد و برق‌آمیز خود در پشت کنده‌ها، ضربه‌های قوی هنگام ضربه زدن و طرح اصلی در دوران کاپیتانی خود ادامه می‌دهد.

در حالی که ویدیوهای یک Dhoni درخشان در داخل و خارج از زمین همچنان پخش می شود، یک کلیپ جدید در رسانه های اجتماعی پخش می شود که در آن کاپیتان CSK غایب است. این ویدئو بر روی پیرمردی متمرکز است که شبیه ظاهری است که Dhoni در آن سن و سال داشت.

ویدیوی مسابقه شماره 41 IPL 2023 که بین چنای سوپر کینگز و پنجاب کینگز در استادیوم MA Chidambaram برگزار شد.

یکی از کاربران اینستاگرام این ویدئو را با عنوان “بروو ضونی از سال 2040 این مسابقه را تماشا می کند” به اشتراک گذاشت.

در یکی از کامنت های این ویدیو آمده است: «سفر در زمان ممکن است. کاربر دیگری نوشت: «از بین همه شوخی‌ها، چه می‌شود اگر این واقعاً واقعی باشد… حدس بزنید باید تا سال 2040 صبر کنیم.

‌ در حالی که فصل فعلی IPL آخرین فصل دونی خواهد بود، سورش راینا، هم تیمی سابق او در هند و CSK، آنچه را که تالا به او گفته است، فاش کرده است. بازنشستگی او و این فقط خبری است که هواداران می خواستند بشنوند.

راینا در صحبت در JioCinema به نقل از Indian Express، آنچه را که ویکت‌باز کهنه‌کار در دیدار اخیرشان در فصل جاری IPL به او گفت، فاش کرد. “جایزه اصلی jeetke ek sal aur khelunga (بعد از بردن جام، یک سال دیگر بازی خواهم کرد).”

موضوعات مطرح شده در این مقاله