به‌روزرسانی امتیاز زنده MI در مقابل RCB، IPL 2023: روهیت در کانون توجه قرار گرفته و MI در نبرد برای بقا در مقابل RCB قرار می‌گیرد.

به روز رسانی MI در مقابل RCB: MI در مقابل RCB قرار می گیرد© BCCI


به روز رسانی زنده MI vs RCB IPL 2023: هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه Wankhede بمبئی در مسابقه IPL 2023 به مصاف رویال چلنجرز بنگلور خواهند رفت. با تشدید مبارزه برای بازی های پلی آف، کاپیتان روهیت شارما در ضربات ضربی و بولینگ در اورهای مرگ دغدغه اصلی میزبان خواهد بود. برای هندی‌های بمبئی که در رده ششم قرار دارند تا در جدول امتیازی بالاتر بروند، مهم است که ضربه‌زن برتر آنها در ترتیب اخراج شود. از سوی دیگر، RCB امیدوار است که سه جلویی آنها یعنی Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell در صدر قرار گیرند، زیرا هر زمان که آنها به طور جمعی این کار را انجام داده اند، تیم عمدتاً در سمت راست نتایج بوده است. (نقشه اطلاعات | جدول امتیازات IPL 2023)

اخبار زنده مسابقه IPL 2023 بین MI و RCB درست از استادیوم Wankhede:







  • 16:20 (IST)

    امتیاز زنده MI vs RCB: MI vs CSK Lose

    MI سعی کرد با فرستادن او به شماره 3 در آخرین بازی خود مقابل Chennai Super Kings، فشار را از روی شارما بردارد، اما این حرکت برای هیچ یک از طرفین کارساز نبود. شارما دومین اردک متوالی و چهارمین امتیاز تک رقمی خود را در یورتمه سواری حفظ کرد، در حالی که گرین که در غیر این صورت شلیک می کرد، در اولین اوور شش نفر سقوط کرد. MI تنها توانست یک امتیاز ضعیف 139/8 را در زمین خانگی CSK انجام دهد و برای اولین بار در 13 سال گذشته به رقبای اصلی خود شکست خورد.

  • 16:16 (IST)

    امتیاز زنده MI در مقابل RCB: دستور ضربتی قوی MI

    با این حال، با شلیک نکردن شارما در بالا، MI افرادی مانند ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو و کامرون گرین را در وسط قرار داد، در حالی که تیلاک وارما و تیم دیوید نیز شیار خود را در فینیشرهای با کیفیت در انتهای سفارش یافتند.

  • 16:13 (IST)

    امتیاز زنده MI vs RCB: مسابقه مهم برای MI

    برای هندی‌های بمبئی که در رده ششم قرار دارند تا در جدول امتیازی بالاتر بروند، مهم است که ضربه‌زن برتر آنها در ترتیب اخراج شود. در IPL سال گذشته، که از نظر عملکرد نیز بدترین MI بود زیرا آنها در پایان به پایان رسیدند، شارما میانگین کمی بیش از 19 کسب کرد و در 14 مسابقه 268 دوش به ثمر رساند.

  • 16:12 (IST)

    امتیاز زنده MI در مقابل RCB: روهیت شارما رستگاری می بیند

    با تشدید مبارزه برای بازی های پلی آف، کاپیتان روهیت شارما در ضربات ضربی و بولینگ در اورهای مرگ دغدغه اصلی میزبان خواهد بود. با 184 دوش در 10 مسابقه با میانگین فراموش نشدنی 18.39 و نیم قرن انفرادی، شارما دومین فصل ضعیف متوالی خود را با خفاش تحمل می کند.

  • 15:57 (IST)

    امتیاز زنده MI vs RCB: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین هندیان بمبئی و رویال چلنجرز بنگلور از استادیوم وانکهد بمبئی خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله