ستاره CSK پیام “بی باک” از MS Dhoni را که او را اخراج کرد، فاش می کند

MS Dhoni در هر فصل از IPL هدایت CSK را بر عهده داشته است© BCCI/Sportzpics

چنای سوپر کینگز که چهار بار قهرمان لیگ برتر هند (IPL) شده است، در وادار کردن بازیکنان به پتانسیل مطلق خود مهارت دارد. در طول سال‌ها، این فرنچایز در زمینه کریکت شگفت‌انگیز بوده است، علی‌رغم اینکه منتقدان به خاطر استراتژی‌شان و همچنین استخدام‌شان زیر سوال رفته‌اند. در فصل IPL 2023 CSK با 3 برد در 5 مسابقه در رده سوم جدول قرار دارد. یکی از ثابت‌ترین اجراکنندگان آن‌ها شیوام دوبی همه‌جانبه بوده است. در حالی که دوبه کاپیتان ام اس ثونی را برای فرم خود در این فصل به حساب می آورد، پیامی از “تالا” را فاش کرد که او را برای فصل تشویق کرد.

دوبی در 5 مسابقه 134 ران با میانگین 26.80 به ثمر رساند علیرغم اینکه در موقعیت دشواری برای فرنچایز بازی کرد. در حالی که همه کاره می داند که توانایی دستیابی به اهداف بیشتری را با خفاش دارد، اما این اعتماد کاپیتان او است که به او اجازه داده تا در این فصل برای فرنچایز شرکت کند.

در ویدئویی که توسط Super Kings به اشتراک گذاشته شد، Dube پیامی را از Dhoni به اشتراک گذاشت که برای او “دلگرم کننده ترین و انگیزه بخش” بود.

«ماهی بای (MS Dhoni) یک بار چیزی به من گفت و اینها تشویق کننده ترین و انگیزه بخش ترین کلمات برای من هستند. جنوبی فاش کرد: “تو خوبی، فقط نترس.”

در ادامه این ویدیو، دوبی همچنین آخرین فصل IPL را بهترین فصل دوران حرفه ای خود نامید.

آخرین IPL بهترین IPL در دوران حرفه ای من بود. من این فرصت را داشتم که نشان دهم چه کاری می توانم انجام دهم. وقتی مقابل LSG بازی کردم. من اطمینان دارم که می توانم در این سطح به چیزی برسم. و احساس کردم می توانم همان بازیکن کریکتی باشم که فکر می کردم هستم. و بعد از سرو

“من شروع به احساس کردم. در این مرحله می توانم دوش گل بزنم. و موقعیتی که در آن ضربه می زنم به من زمان کافی می دهد. من فرصت های زیادی دارم و این به من اعتماد به نفس زیادی می دهد. و اینینگ ها بازی 95 مقابل RCB اعتماد به نفس زیادی برای من افزایش داد.”

Dhoni در طول سال ها توانسته است بهترین ها را از بین تعدادی از بازیکنان به دست آورد. این دوبه است که می تواند بیشترین بهره را از رهبری خود در این فصل ببرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله