ساندیپ شارما برای اخراج سوریاکومار یداو یک شکار خیره کننده می گیرد. نگاه کن

مسابقه IPL 2023 بین بمبئی هندز و راجستان رویالز به یاد ماندنی بود نه تنها به این دلیل که هزارمین مسابقه این مسابقات بود، بلکه به این دلیل که تیم روهیت شارما با موفقیت آن را تعقیب کرد. در حال بازی در Wankhede، MI یک هدف بزرگ 213 را برای تعقیب پس از اینکه یاشاسوی جیسوال، یاشاسوی جیسوال، اولین IPL خود را در قرن بیستم برخورد کرد، دریافت کرد. MI بعداً با سه توپ به هدف رسید و به لطف آخرین قهرمانی تیم دیوید، او سه توپ متوالی را از تحویل جیسون هولدر شکست داد. جدای از این، چیزی که توجه زیادی را به خود جلب کرد، شکار خیره کننده ساندیپ شارما برای اخراج سوریاکومار یاداو بود.

در اور شانزدهم تعقیب و گریز، MI Suriya ضربه ای به پای کوتاه کوتاهی زد که شبیه یک مرز آشکار به نظر می رسید. با این حال، Sandeep از موقعیت خود عقب نشینی کرد، یک شوت عالی زد و آن را به طور عالی زمان بندی کرد زیرا توپ کاملاً تحت کنترل او بود. ضربان‌دار همچنان به پایین چمن می‌لغزد تا توپ را کامل کند و سوریا را برای 55 توپ از 29 توپ اخراج کند.

قرن اول یاشاسوی جیسوال (124) جوان با استعداد بیهوده بود زیرا تیم دیوید در فینال سه شش ششم متوالی را زد و سرخپوستان بمبئی یک پیروزی خیره کننده با شش ویکت بر راجستان رویالز ثبت کردند.

جیسوال 21 ساله 124 دوش را تنها از 62 توپ، با 16 مرز و هشت حداکثر، با نرخ ضربه 200 شکست داد تا پس از انتخاب ضربه زدن، به تنهایی رویال ها را به 212 برای 7 هدایت کند.

سرخپوستان بمبئی با ضربه های مهم کامرون گرین (44) و سوریاکومار یاداو (55 توپ با 29 توپ) در وسط مبارزه کردند قبل از اینکه دیوید مسابقه را به همراه تیلاک وارما (29 خارج از بازی) به پایان رساند و میزبان با سه توپ هدف را تعقیب کرد. یدکی.

با 17 اور مورد نیاز در فینال که توسط جیسون هولدر انجام شد، دیوید از سه انینگ اول سه ضربه ششم متوالی زد تا بازی را به پایان برساند زیرا MI به 214 برای 4 در 19.3 اور رسید تا به کاپیتان روهیت شارما هدیه تولد بدهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله