رویال چلنجرز بنگلور پیش‌بینی کرد یازدهم مقابل لاکنو سوپر غول‌ها، IPL 2023: آیا جاش هزلوود اولین فصل خود را خواهد داشت؟

IPL 2023: RCB در مسابقه بعدی به مصاف LSG خواهد رفت© BCCI

رویال چلنجرز بنگلور روز دوشنبه در ورزشگاه کریکت اکانا در لاکنو در یک مسابقه IPL 2023 به مصاف Lucknow Super Giants خواهد رفت. RCB پس از مواجهه با شکست سری ۲۱ ران مقابل Kolkata Knight Riders وارد این مسابقه خواهد شد. این دومین رویارویی در IPL 2023 بین RCB و LSG خواهد بود زیرا تیم به رهبری KL Rahul در رویارویی قبلی با یک ویکت پیروز شد. سوالات زیادی در مورد در دسترس بودن جاش هزلوود پیسر ستاره وجود دارد و بعید است که او در Playing XI مقابل LSG قرار بگیرد.

RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که همگی ویکت‌ها را در هشت بازی تاکنون به دست آورده‌اند، تلاش کرده است.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی کار خود را انجام دهند و زمان آن فرا رسیده است که بازیکنانی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک قدم بردارند.

فیلدینگ و فیلدینگ نیز نیاز به بهبود دارد که خود کوهلی پس از شکست مقابل KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” مورد استفاده قرار گرفته است به آمادگی کامل برگردد.

محمد سراج بازیکن بزرگی برای RCB بوده است و نیاز به حمایت سایر بول کاران سریع دارد. هارشال پاتل وظیفه مقابله با اورهای سخت را بر عهده دارد اما مایل است نرخ اقتصادی خود را از 9.94 کاهش دهد.

RCB Predicted XI در مقابل LSG:ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس، شهباز احمد، گلن ماکسول، ماهیپال لومرار، دینش کارتیک، سویاش پرابهودسای، دیوید ویلی، وانیندو هاسارانگا، ویجیکومار ویشاک، محمد سراج

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله