سانجو سامسون هنگام گرفتن سلفی به تماس یکی از طرفداران پاسخ می دهد. با کاری که بعد انجام می دهد دل ها را به دست می آورد. نگاه کن

سانجو سامسون، یکی از طرفداران مورد علاقه، ممکن است یکی از بازدیدکنندگان همیشگی هند نباشد، اما محبوبیت او در میان توده ها به شدت افزایش یافته است. سامسون در یک ژست فوق‌العاده متواضعانه به درخواست یکی دیگر از طرفداران در یک جلسه سلفی و امضا برای راجستان رویالز به تماس تلفنی یک طرفدار پاسخ داد. سامسون تلفن را برای گرفتن سلفی تحویل داد، ناگهان دید که تلفن زنگ می زند. کاپیتان رویالز به درخواست هواداری که گوشی او بود به تماس پاسخ داد. اتفاقی که بعدا افتاد خنده دار بود.

طرفداری که صاحب تلفن بود به همسرش در طرف دیگر گفت که او در حال صحبت با سامسون است. سپس طرفدار از سامسون خواست که به همبازی خود و ستاره RR موظف بود سلام کند. اینم ویدیو:

پس از شکست‌های پیاپی، راجستان رویالز به رهبری سامسون امیدوار است که با پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز در بازی خانگی خود در روز پنج‌شنبه در IPL به عقب برگردد، اما گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن خواهد بود زیرا تیم تحت رهبری MS Dhoni این کار را انجام داده است. در یک داد و بیداد با سه برد در یورتمه.

CSK با رتبه برتر خود متشکل از Ruturaj Gaikwad، Devon Conway، Ajinkya Rahane و Shivam Dube که بیشتر اوقات با هم بازی می کنند، سه برد آسان را به ثبت رسانده است در حالی که رویالز در دو مسابقه اخیر خود شکست خورده است.

مسابقه پنج‌شنبه می‌تواند به نبردی بین بهترین batsmen های CSK و اسپینرهای کلاس جهانی رویالز تبدیل شود.

سلطنتی ها می توانند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شدند، کمی دلداری دهند. با این حال، حتی در آن زمان، CSK به سختی پیروز شد، زیرا طلسم آن ها، Dhoni، قبل از باخت با سه ران در مقابل تماشاگران میزبان، ساعت را با یک ضربه به عقب برگرداند.

همه چیز در حال حاضر متفاوت به نظر می رسد، با این حال، چنای پنجمین برد فصل خود را در برابر کلکته نایت رایدرز در باغ ادن در روز یکشنبه کسب کرد تا با 10 امتیاز به بالای جدول برسد.

پیروزی CSK در استادیوم ساوای من سینگ در روز پنجشنبه، چشم انداز پلی آف آنها را بیشتر بهبود می بخشد. سوپر کینگز، چهار بار برنده، شوت هایی برای تحقیر خانواده سلطنتی در حیاط خلوت خود دارند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله