حکم رئیس سابق BCCI در مورد بازگشت آزمایشی آجینکیا راهان

آجینکیا راهانه آخرین بار برای هند مقابل آفریقای جنوبی بازی کرد© BCCI/Sportzpics

بازگشت آجینکیا راهانه به تیم هند برای جام جهانی آزمایشی باعث ایجاد سرخوشی برای چندین دوستدار کریکت در سراسر کشور شده است. رهانه، کهنه کار این بازی، از ژانویه سال گذشته برای هند بازی نکرده است اما برای فینال WTC مقابل استرالیا دعوت شد. در حالی که هنوز کسانی هستند که در مورد اعتبار بلندمدت فراخوان مجدد رهانه سردرگم هستند، رئیس سابق هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) MSK Prasad هیئت انتخاب کنندگان فعلی را برای این حرکت تحسین کرد.

ایندیا تودی به نقل از پراسادا گفت: “این یک تیم صادق است، این انتخاب درستی است. آجینکیا با ابهامات زیادی در سطح میانی، فکر می کنم آنها (انتخاب کنندگان) کاملاً حق داشتند.”

بازگشت رهانه پس از 15 ماه پس از مصدومیت شریاس ایر که او را از فینال بزرگ محروم کرد قابل پیش بینی بود. ایر اخیراً برای درمان شکستگی‌های استرسی در ناحیه کمرش در بریتانیا تحت عمل جراحی قرار گرفت. پراساد نمی توانست از دیدن بازگشت راست دست خوشحال شود.

“من برای او بسیار بسیار خوشحالم. او همیشه یک بازیکن فوق العاده برای هند در سریال های خارج از خانه بوده است. و من فکر می کنم کاملاً با این لایحه مطابقت دارد. تشکر کامل برای پرورش دهندگان برای بازگرداندن او.

انتخاب او بیشتر به داشتن خفاش‌های باتجربه کافی در ترکیب مربوط می‌شود، زیرا تیم‌های هندی سهم خود را در کشمکش‌های کشورهای سنا در طول بازی‌های یک‌باره مانند این داشته‌اند.

این بازیکن 34 ساله که در طول فصل داخلی بمبئی را هدایت کرده است، نزدیک به 700 ران به ثمر رسانده است، اما آنچه که برجسته است این است که چگونه بازی هجومی خود را در لیگ برتر بهتر کرده است و با نرخ ضربه 190 در این بازی متمرکزتر از همیشه به نظر می رسد. هفت بازی تا الان

از آنجایی که این یک بازی یکباره است، شاید انتخاب کنندگان فکر نمی کردند که داشتن دروازه بان دوم در کنار تیم منطقی باشد. هر شانسی وجود دارد که مدیریت تیم سعی کند با KL Rahul نه تنها به عنوان یک بازیکن میانی بلکه به عنوان دروازه بان دروازه نیز مقابله کند و رهانه ممکن است به عنوان یک ضربه زن اضافی بازی کند.

سوریاکومار احساس کرد سخت است زیرا او فقط یک تست را انجام داد که معیاری برای سنجش توانایی یک کریکت در فرمت طولانی نیست، اما شارما و دراوید خواهان تجربه بیشتر در بخش ضربه زدن بودند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله