سام بیلینگز دروازه بان تیم ملی انگلیس از مبارزه خود با سرطان پوست می گوید

تصویر فایل سام بیلینگز© BCCI/IPL

سام بیلینگز، ضربه گیر دروازه بان تیم ملی انگلیس، در مورد مبارزه خود با سرطان پوست صحبت کرده و اکنون می خواهد سایر بازیکنان را از خطرات قرار گرفتن در زیر نور خورشید آگاه کند. وی روز سه شنبه در شبکه های اجتماعی خود اعلام کرد که بیلینگز سال گذشته دو عمل جراحی برای برداشتن ملانوم بدخیم از قفسه سینه خود انجام داد. او پس از غربالگری در شهرستان محل زندگی خود در کنت، به سرطان پوست مبتلا شد.

ملانوم من 0.6 میلی متر (عمق) بود. آستانه ای که واقعاً جدی می شود 0.7 میلی متر است، خیلی نزدیک است.

«اگر این نمایش را رها می کردم تا به جلسه ای بروم و تا جلسه بعدی شش ماه دیگر صبر می کردم، همه چیز می توانست بسیار بسیار جدی تر باشد. این بازیکن 31 ساله به اولد تلگراف گفت: «حاشیه بسیار ناچیز است، اما می تواند عواقب بزرگی داشته باشد.

بیلینگز سه تست، 28 ODI و 37 T20 برای انگلستان انجام داد. او در حال حاضر در حال بازی کریکت کانتی است.

او گفت که نبرد او با این بیماری وحشتناک همه چیز را در چشم انداز قرار می دهد.

این به من شفافیت داد تا بر اساس آنچه می‌خواهم انجام دهم، تصمیم بگیرم، نه اینکه فقط روی خط پا بگذارم و دیده شوم که کار درست را انجام می‌دهم.

“من در طول سال‌ها سعی کرده‌ام این کار را انجام دهم و گاهی اوقات باعث می‌شود که من نوشیدنی‌های نوشابه بخورم. شما متوجه می‌شوید که کریکت همه چیز نیست. مهم است، اما باید همه چیز را در چشم انداز قرار دهید. من خیلی بیشتر دلسوز هستم.» او به دیگر بازیکنان و هواداران درباره خطرات گذراندن زمان زیاد زیر نور خورشید هشدار داد.

“من فقط در مورد بازی حرفه ای صحبت نمی کنم. بازیکنان کریکت باشگاه هستند، مردمی که بازی را تماشا می کنند. من اخیراً در لردز بازی کردم و هوا آفتابی بود حتی با وجود اینکه 25 درجه نبود. ممکن است فقط 18 باشد اما هنوز هم می توانید آفتابی شوید. می سوزد.

ما با آن (استفاده از کرم ضد آفتاب) به عنوان یک کار معمولی برخورد می کنیم زیرا تحصیلات پیرامون آن به خوبی کشورهایی مانند استرالیا نیست. من دوست دارم همه در کریکت با هم کار کنند: خورشید در حال بیرون آمدن است، پس بیایید از خود محافظت کنیم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله