اولین بار در IPL: روهیت شارما با پنجمین امتیاز تک رقمی متوالی به پایین ترین حد خود رسید

روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، در بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور، یک بازی به یاد ماندنی دیگر در IPL 2023 انجام داد. با تعقیب MI یک هدف ماموت 200 ران علیه RCB، انتظارات زیادی از کاپیتان می رفت. با این حال، روهیت توسط Wanindu Hasaranga در اوور پنجم اخراج شد. روهیت به دنبال ضربه زدن با پد جلویی به آخرین توپ اوور بود تا تحویل هاسارنج را به سمت ساق پا هدایت کند. علی‌رغم اینکه داور زمین بازی را از دست نداد، RCB نگاه کرد و روهیت برای 7 گل از هشت توپ خارج شد.

این اولین باری است که روهیت شارما برای پنج امتیاز تک رقمی متوالی در لیگ T20 اخراج می شود. بدترین امتیاز قبلی او چهار امتیاز تک رقمی در IPL 2017 بود. پنج اینینگ آخر روهیت شارما: 2 (8b)، 3 (5b)، 0 (3b)، 0 (3b)، 7 (8b).

در مورد بازی، Faf du Plessis و گلن ماکسول در قرن چهارم فصل، رویال چلنجرز بنگلور را به 199 بر 5 در برابر هندی های بمبئی در IPL در بمبئی رساند. پس از اینکه RCB در اوایل توسط جیسون بهرندورف (4-0-36-3) ضربه خورد و دو ضربه در اوور زد، دو پلسیس (65 ​​از 41) و ماکسول (68 از 33) با هم ترکیب شدند تا یک بار دیگر مشکلات بولینگ MI را آشکار کنند. بسیاری از شرایط ایده آل در ورزشگاه Wankhede.

دو پلسیس و ماکسول 120 دوش برای ویکت چهارم از تنها 62 توپ اضافه کردند تا پس از اینکه سرخپوستان بمبئی اولین تاثیر را با ویرات کوهلی (1) و آنوج راوات (6) زودهنگام داشتند، به شارژ RCB کمک کردند.

ماکسول با چند ضربه عالی در عنصر خود بود و چهار شش و هشت چهار ضربه زد تا چهارمین نیم قرن خود در فصل را ثبت کند.

از سوی دیگر، دو پلسیس، که نیهال وادرا در اوور اول حذف شد، زمانی که هنوز حسابش را باز نکرده بود، با بازی خود به همان اندازه تاثیرگذار بود و به یکسان به توپ گیران سریع و اسپینرها حمله می کرد تا به نیم قرن ششم خود برسد.

دو پلسیس همچنین با 576 دوش در 11 مسابقه با میانگین 64، برتری خود را در لیست بالاترین گلزنان امسال افزایش داد.

اما به اعتبار آنها، MI در نیمه دوم برای اخراج مکسول، ماهیپال لومرار (1) و دو پلسیس به سرعت مبارزه کرد تا شارژ RCB را متوقف کند زیرا آنها نتوانستند امتیاز 200 ران را که در یک مرحله محتمل به نظر می رسید، پاک کنند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله