زیدان پس از تعمیق بحران مادرید – فوتبال در “خطر جدی” است

ورزشگاه المپیک کیف قبل از استعفا در مه 2018 به آخرین منبر زین الدین زیدان به عنوان مربی رئال تبدیل شد و این میدان می تواند شروع پایان دوره دوم خود را پس از شکست روز سه شنبه از شاختار بنویسد.

شکست 2-0 به مادرید اجازه داد تا برای اولین بار در خروج از مرحله گروهی لیگ قهرمانان جستجو کند ، اما حتی اگر آنها هفته آینده موفق به شکست “بروسیا” از مونشن گلادباخ شوند و پیشرفت کنند ، شاید برای نجات زیدان کافی نباشد.

زیدان با ترک پست مربیگری مادرید ، دنیای فوتبال را شوکه کرد و با کسب سومین تاج متوالی لیگ قهرمانان اروپا ، لیورپول را در پایتخت اوکراین در سال 2018 شکست داد. با این حال ، او اصرار داشت که این بار فرصتی برای پرتاب حوله ندارد.

اما ، طبق گفته رسانه های اسپانیایی ، تصمیم برای او ممکن است توسط رئیس جمهور مادرید فلورنتینو پرز گرفته شود.

ال موندو گفت: “زیدان در خطر جدی است.”

“شکست آنقدر مذموم بود که شمارش تعداد افراد مسئول کار دشواری بود. به زیدان دستور داده می شود که مسائل را فوری برطرف کند ، اما ممکن است این مربی حتی به آخرین بازی گروهی نرود. اکنون حضور وی در برابر گلادباخ در معرض تهدید است. “

روزنامه ال پائیز افزود: با چنین سطح کمی ، شاختار معمولی مادرید را لرزاند.

این پنجمین شکست مادرید در 11 مسابقه بود و اگرچه آنها می توانند به عدم حضور بازیکنان اصلی مانند کاپیتان سرخیو راموس ، دفاع راست دنی کارواخال و رکوردشکنی ادن هازارد اشاره کنند ، اما مشکلات آنها عمیق است.

رافائل واران ، چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان جهان ، باز هم در لحظه حساس تمرکز خود را از دست داد تا به دنتینیو اجازه دهد گل اصلی را به ثمر برساند ، و بدون راموس در این نزدیکی آسیب پذیرتر به نظر می رسد.

شاید بیشتر نگران ناتوانی مادرید در ایجاد خطر باشد.

کریم بنزما تنها تهدید واقعی آنها است و او از سه هفته قبل به این کشور برگشته است ، در حالی که مارکو آسنسیو همان بازیکنی نیست که بیشتر مصدومیت های گذشته را با مصدومیت شدید زانو از دست داد.

به نظر می رسد قدرت زیدان به عنوان یک محرک و حل کننده مشکل نیز در حال ضعیف شدن است ، که با عملکرد ضعیف مادرید در نیمه دوم نشان می دهد.

این بازیکن فرانسوی در مدت چهار سال به عنوان سرمربی دو دوره موفق به کسب سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در لالیگا شده است ، اما اگر نتواند شرایط را در یک سه گانه بی امان مسابقات آینده شکست دهد ، رکورد او محسوب می شود.

روز شنبه ، مادرید با لباس متحد از سویا دیدار می کند و در چهار بازی قبل از بازی روز چهارشنبه در خانه گلادباخ با یک رکورد بدون نقص در لیگ قهرمانان ، به دنبال پیروزی در لیگ اول است. آنها سپس با “دوومیدانی” مادرید روبرو می شوند.