زیدان “در مورد اخراج در آستانه مسابقه” بوروسیا “- فوتبال” فکر نمی کند “

زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید تأکید کرده است که اگر تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود نکند ، فکر نمی کند شغل خود را از دست بدهد. قهرمان 13 دوره اروپا که هرگز از گروه خارج نشده است ، روز چهارشنبه میزبان بوروسیا مونشن گلادباخ است. نتیجه شاختار مقابل اینترمیلان برای پیشرفت بهتر است.

رسانه های محلی گزارش می دهند در صورت عدم صعود “رئال” به شانزدهم نهایی ، زیدان اخراج خواهد شد ، اما این فرانسوی اصرار دارد که تمرکز اصلی وی کسب سه امتیاز است نه آینده اش.

زیدان در یک کنفرانس خبری گفت: “این باشگاه مانند همیشه آنچه را که باید انجام دهند (در صورت انتخاب) انجام خواهد داد ، اما من فقط به بازی فکر می کنم.”

“من به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی کنم. من روی بازی فردا متمرکز هستم و می دانیم چه باید بکنم. مشکل خواهد بود ، اما ما باید بتوانیم از کار خود راضی را ترک کنیم.

“ما می دانیم که یک بازی دیگر (اینتر و شاختار) وجود دارد ، اما ما فقط به بازی خود فکر می کنیم. ما مخالف طرف سختی هستیم که زندگی ما را پیچیده خواهد کرد.

“ما دقیقاً می دانیم اوضاع چگونه است. ما می خواهیم سه امتیاز کسب کنیم و مقام اول گروه را کسب کنیم. این چیزی است که همه ما درباره آن فکر می کنیم همه مسابقات مهم هستند ، اما این یک فرصت عالی برای نشان دادن چگونگی تیم بودن است. “

زیدان میزبان کاپیتان سرخیو راموس خواهد بود ، این مدافع در شش دیدار گذشته به دلیل مصدومیت از دست رفته است

دانی کارواخال ، مدافع کامل ، روز سه شنبه نیز به طور کامل در تمرین شرکت کرد و در چهار مسابقه گذشته غایب بود. با این حال ، لوکا جوویچ مهاجم پس از مشکلی که با اوردکتور داشت ، از دست خواهد داد.